Student op de motor! - meeting

Wanneer?

  • 16 juni

    Stemmen: 2 10,0%
  • 17 juni

    Stemmen: 1 5,0%
  • 23 juni

    Stemmen: 0 0,0%
  • 24 juni

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7 juli

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8 juli

    Stemmen: 17 85,0%

  • Totaal aantal stemmers
    20

M3rcury

MF veteraan
10 jan 2006
30.122
1
Plaats: nieuwegein of nijmegen
Wanneer:?

Wordt gewoon een leuk stukje rijden, voor de studenten onder ons!

Wanneer

8 Juli!

Wie:

M3rcury
dreetje9
Da_V_iD
VtrRider
BBBrian(ovb)
gRRaafie
grimmklot (ovb)
jfw (ovb)
youriVLD (ovb)
Goudlokje (ovb)
sawk86 (ovb)
ivarparty (ovb)
TonyM (ovb)
SilverShadow
Thalassa (ovb)
jeeron
Pingey (ovb)
Born2bewild (ovb)
Nicked (ovb)
ksborg (ovb)
 
Laatst bewerkt:
Zie dat er nog geen datum bekend is, zet mij er maar bij onder voorbehoud.

Kan je niet een polletje erbij plakken voor datum? Juli lijkt mij een slechte maand, veel mensen op vakantie. Eind juni goed idee?
 
Zie dat er nog geen datum bekend is, zet mij er maar bij onder voorbehoud.

Kan je niet een polletje erbij plakken voor datum? Juli lijkt mij een slechte maand, veel mensen op vakantie. Eind juni goed idee?

Vind het best.. zaterdag of zondag?
 
Zondag komt mij het beste uit, al weet ik natuurlijk dat niet iedereen op zondag wil rijden. Sommigen gaan dan liever naar de kerk.....

Ik ben ook voor een zondag.. anders moet ik vrij vragen van mijn werk..

Done.. en het tt weekend weggelaten.. want ik neem aan dat de meeste dan naar de tt gaan ;) (waaronder ik)
 
Laatst bewerkt:
Stem op de datum die je het beste uitkomt.. als het je niet uitmaakt, is het denk k beter om niet te stemmen :Y
 
Ik ben ook voor een zondag.. anders moet ik vrij vragen van mijn werk..

Done.. en het tt weekend weggelaten.. want ik neem aan dat de meeste dan naar de tt gaan ;) (waaronder ik)

Ik ben ook voor de zondag...hetzelfde geval als mercurry, aangezien ik zaterdags altijd werk! :+ 17 juni is voor in ieder geval geen optie, de 16de ben ik naar defqon en de 23ste heb ik personeelsfeest dus denk dat de 24ste ook niet echt wat wordt voor mij :9 Vanaf 29juni ben ik klaar met stage dus dan tijd zat *D :]
 
eind juni is TT en voor veel studenten tevens tentamens! - ik ben er ook onder voorbehoud van het datum bij!
 
eind juni is TT en voor veel studenten tevens tentamens! - ik ben er ook onder voorbehoud van het datum bij!

Hee.. daar heb je een punt! ik heb dan ook tentamens.. (ook tijdens de tt.. maarja.. je moet wat opofferen :+ )
 
Hee.. daar heb je een punt! ik heb dan ook tentamens.. (ook tijdens de tt.. maarja.. je moet wat opofferen :+ )

Tentamens geen last van dit jaar!! :+ Ben nu bezig mijn stageopdracht af te ronden, zit nog niet echt mee!! :( Maargoed einde is in zicht! *D
 
Stem op de datum die je het beste uitkomt.. als het je niet uitmaakt, is het denk k beter om niet te stemmen :Y

24 juni kunnen "wij" ook niet Kaj, dan hebben we via het 25KW topic die Paintball meeting. (Of ging jij niet ? )

Ik ga ook mee, datum maakt mij niet zoveel uit, 24 juni dus niet vanwege bovenstaande.
 
24 juni kunnen "wij" ook niet Kaj, dan hebben we via het 25KW topic die Paintball meeting. (Of ging jij niet ? )

Ik ga ook mee, datum maakt mij niet zoveel uit, 24 juni dus niet vanwege bovenstaande.

owja -O-
 
Ik ben ook voor een zondag.. anders moet ik vrij vragen van mijn werk..

Done.. en het tt weekend weggelaten.. want ik neem aan dat de meeste dan naar de tt gaan ;) (waaronder ik)

Dat was ook de reden dat ik voor zondag kies, scheeld een dag werken (en een dag centjes)
 
Eind juni ook vaak herkansingen, ik wel in ieder geval al hoop ik er niet te veel te moeten maken.


Tevens gestemd voor zondag 8 juli. 100%, dus die dag word het.



:Y
 
Hmmz ik vind Nijmegen of Nieuwegein toch een beetje ver weg..

Hoe zit het met het tempo? Wordt er aan de maximumsnelheden gehouden? Samen uit, samen thuis principe of mag de groep uiteen vallen?
 
Hmmz ik vind Nijmegen of Nieuwegein toch een beetje ver weg..

Hoe zit het met het tempo? Wordt er aan de maximumsnelheden gehouden? Samen uit, samen thuis principe of mag de groep uiteen vallen?

Ja maargoed als we het weer ergens anders doen dan is het voor iemand anders weer ver weg!Dit zal je toch houden dat het voor de één dichter bij huis is dan voor de ander :9

Ik houd zelf wel van een beetje lekker doorrijden en iets harder rijden dan toegestaan, kweet niet hoe het met de rest zit?Ik houd de 30km te hard grens meestal wel een beetje in de gaten, zit niet echt te wachten op een puntje op mijn rijbewijs :+
 
Ja maargoed als we het weer ergens anders doen dan is het voor iemand anders weer ver weg!Dit zal je toch houden dat het voor de één dichter bij huis is dan voor de ander :9

Ik houd zelf wel van een beetje lekker doorrijden en iets harder rijden dan toegestaan, kweet niet hoe het met de rest zit?Ik houd de 30km te hard grens meestal wel een beetje in de gaten, zit niet echt te wachten op een puntje op mijn rijbewijs :+

Ik rij nooit door O-) [me]mompelt nu iets over z'n rijbewijs :+ [/me]

Nee ff zonder dollen, ik rij in principe altijd te hard, meestal zit ik wel een km of 10 boven toegestaan.
 
Laatst bewerkt:
Ik rij nooit door O-) [me]mompelt nu iets over z'n rijbewijs :+ [/me]

Nee ff zonder dollen, ik rij in principe altijd te hard, meestal zit ik wel een km of 10 boven toegestaan.

Dat ken ik :Y

Maar als we als groep gewoon rijden zoals altijd wordt gereden is er niets aan de hand.

Mocht je de rijder achter je niet meer zien, stop je op de kruising/splitsing/onduidelijke wegsituatie, en wijst zo degene die achter je rijdt de weg.

Degene die voor jou rijdt zal dat dan ook voor jou doen op de volgende splitsing/kruising/ onduidelijke wegsituatie, en zo verder.

Tot de voorrijder nog maar een paar man achter zich heeft, en dan wordt het wel eens tijd om ook te stoppen :Y

Maar met de hele groep op een bepaald punt wachten op de achterliggende groep is niet echt bevordelijk ( :? ) voor de veiligheid :N
 
Ik rij nooit door O-) [me]mompelt nu iets over z'n rijbewijs :+ [/me]

Nee ff zonder dollen, ik rij in principe altijd te hard, meestal zit ik wel een km of 10 boven toegestaan.

Ik zeg niks Graafie ;) Ik rijdt ook standaard te hard eigenlijk...100 rijdt toch net wat fijner dan 80 vindt ik. Maargoed ik rijdt ook erg vaak in Duitsland en daar rijdt ik meestal 120/130 ligt eraan hoe de weg is en hoe druk etc natuurlijk ;)

Maarre als we met een groep rijden moeten we ons wel een btje aanpassen aan elkaar...ennuh de veiligheid moet ook niet in gevaar komen ;) Tenslotte zit niemand te wachten op een schuivertje met zijn motor :9
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan