Student op de motor! - meeting

Wanneer?

  • 16 juni

    Stemmen: 2 10,0%
  • 17 juni

    Stemmen: 1 5,0%
  • 23 juni

    Stemmen: 0 0,0%
  • 24 juni

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7 juli

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8 juli

    Stemmen: 17 85,0%

  • Totaal aantal stemmers
    20
Prima.. maar als ik aegrim hoor en als hij zegt dat het tempo omhoog mag, dan moet ie voor mij toch echt wel een heel stuk omhoog :X

I agree.... hoe doe je dat i'm with stupid emoticon ding, staat niet in de lijst :+ Dan ligt het tempo voor mij ook veels te laag, maargoed je moet je je een btje aanpassen aan de groep. Immers, samen uit -->> samen thuis :Y :+
 
I agree.... hoe doe je dat i'm with stupid emoticon ding, staat niet in de lijst :+ Dan ligt het tempo voor mij ook veels te laag, maargoed je moet je je een btje aanpassen aan de groep. Immers, samen uit -->> samen thuis :Y :+

Zijn wij samen een groep? (ik wil wel voorop bij snel rijden O-) )
 
De omgeving was wel mooi we hebben Dord wel 2 x rondegereden :9 _O- _O- :+

Wou jullie gewoon alle mooie dingen in die stad laten zien, en er zeker van zijn dat jullie ze niet zouden vergeten er nog maar een 2e keer langs.

Was ok de enige stad die we hebbe ngezien, dus dan moet je wat he :+
 
Wou jullie gewoon alle mooie dingen in die stad laten zien, en er zeker van zijn dat jullie ze niet zouden vergeten er nog maar een 2e keer langs.

Was ok de enige stad die we hebbe ngezien, dus dan moet je wat he :+

Nou vooruit, het tunneltje was best aardig O-)
 
Waar: Nieuwegein
Tijd: 11:30 verzamelen om 12:00 rijden

Wie gaan er mee?
Waar gaan we naartoe? Zien we wel :9

youriVLD
M3rcury
 
Laatst bewerkt:
Zie nu net dat ik al ben ingeroosterd met werk. Blijft niet bij de laatste rit deze zomer hoop ik?
 
Waar: Nieuwegein
Tijd: 11:30 verzamelen om 12:00 rijden

Wie gaan er mee?
Waar gaan we naartoe? Zien we wel :9

youriVLD
M3rcury


Ik ga hopelijk deze zondag niet te brak zijn om mee te gaan (gRRaafie word 20 op 21 juli dus....... is even afwachten wat ik doe als de visite weg is.)
 
Terug
Bovenaan Onderaan