Student op de motor! - meeting

Wanneer?

  • 6 juli

    Stemmen: 10 52,6%
  • 13 juli

    Stemmen: 0 0,0%
  • 20 juli

    Stemmen: 5 26,3%
  • 27 juli

    Stemmen: 1 5,3%
  • 3 augustus

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10 augustus

    Stemmen: 3 15,8%
  • 17 augustus

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    19
Dit wordt weer een mini meeting, sneu voor de mensen die al weg zijn iig.... hoop dat ze toch nog een beetje goed weer hebben!


Ik ga hem niet meer verzetten, mocht iemand anders nog zin hebben om een meeting te organiseren > doe je best!
 
Laatst bewerkt:
Dit wordt weer een mini meeting, sneu voor de mensen die al weg zijn iig.... hoop dat ze toch nog een beetje goed weer hebben!


Ik ga hem niet meer verzetten, mocht iemand anders nog zin hebben om een meeting te organiseren > doe je best!

Maar de beginpost is van jou, dus alleen jij kan dat wijzigen.
 
Ik zit nu weer in Delft, 10km verder is het al aan het regenen. Mij maakt het niet veel uit maar ik heb geen zin alleen bij de Mac te zitten.
 
Ik denk niet dat ik meega met de volgende meeting dan.. geen zin om nog een keer zo te gaan zijn.
 
Ach...als het weer echt zomers is en een langere periode mooi weer, kan je best mee gaan toch?

Ik zie wel.. maar ik beslis dan wel op het laatste moment. want ik heb geen zin om weer vroeg op te staan en dat iedereen dan afhaakt.
 
Soms heb je van die dagen wanneer het ongetwijfeld mooi weer is. Dus ja... dan zal de opkomst wel hoger zijn. Kijk ik kan nu ook wel de regenpak aandoen. Maar om nog een bikkel rit te doen... ja ... is stoer en zooi... maar is geen prettig ritje.
 
Ik zie wel.. maar ik beslis dan wel op het laatste moment. want ik heb geen zin om weer vroeg op te staan en dat iedereen dan afhaakt.

De oplossing is gewoon om de meeting volgende keer rond 14.00 te doen, zijn ook meer studentvriendelijke tijden!
 
ben net wakker, had me dus ook verslapen maar het regent hier idd best hard, mooi kut want ik had echt zin in een rit. :(
 
Ja man, ik geloof het wel. opkomst 1op14 O-) (lag aan het weer) Ik denk met mooi weer, waren we met zijn achten denk ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan