Student op de motor! - meeting

Wanneer?

  • 6 juli

    Stemmen: 10 52,6%
  • 13 juli

    Stemmen: 0 0,0%
  • 20 juli

    Stemmen: 5 26,3%
  • 27 juli

    Stemmen: 1 5,3%
  • 3 augustus

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10 augustus

    Stemmen: 3 15,8%
  • 17 augustus

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    19
ik kan trouwens waarschijnlijk alle data, hoe eerder hoe beter, zolang het maar mooi weer is! :D
 
Lijkt me leuk om te komen, eventjes kijken of ik tegen die tijd mn groot rijbewijs heb (bepaalde figuren stellen het niet op prijs dat ik rondrijd op mijn motor met 25 kw rijbewijs :P) zal het tegen die tijd wel laten weten! Ik stem voor nu op juni heb ik nog ff de tijd *D
 
Oeoeoe ik wil ook *D. Net als vorige keer alleen als het goed weer is :+.

Mischien even de topictitel aanpassen? Ik heb namelijk een hele tijd niet in dit topic gekeken omdat ik dacht dat het de bedoeling zou zijn om met een aantal mensen van het studenten topic naar de mm te gaan en ik al met een ander groepje ga.
 
Laatst bewerkt:
count me in *O*

datum maakt me op moment niet zoveel uit zie ik tegen die tijd wel
alleen 25 mei gaat hem zo ie zo niet worden rest ben ik wel beschikbaar denk ik :]
 
het wordt wel eens tijd dat het een keertje goed gaat idd. Altijd maar weer dat slechte weer. Ik heb wel zin in een meet en ride.
 
jazeker, nu gelukkig in vol leer naar de meeting! :) al ligt hij nu ff bij de kleermaker. magoed, heb er zin in!
 
ik kan denk ik niet mee of ik moet voor eind mei een andere motor gekocht hebben met 25kw. zet anders maar op 14 juli. dan mag ik voluit :(
 
ik kan denk ik niet mee of ik moet voor eind mei een andere motor gekocht hebben met 25kw. zet anders maar op 14 juli. dan mag ik voluit :(

Ahh, een 25 kW cb250 ofzo is makkelijk voor een prikkie op de kop te tikken toch?
En de meeting wordt waarschijnlijk pas eind Mei. Dus tijd zat *D
 
Ahh, een 25 kW cb250 ofzo is makkelijk voor een prikkie op de kop te tikken toch?
En de meeting wordt waarschijnlijk pas eind Mei. Dus tijd zat *D
Ik kan het weekend van voor 28 mei ook niet.. -O-

Edit: 25 mei dus..

dan zit ik in belgie met mijn volleybal team (biertje wegtikken :+ )
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan