Student op de Motor Wok Orgie

Status
Niet open voor verdere reacties.

BillyR6

geblokkeerd account
4 feb 2006
21.208
0
Heb ik niet.
Ok, vind het wel goed allemaal, bij mijn weten zijn de volgende mensen present:

  1. Kay
  2. Jelle
  3. Marien
  4. Ties
  5. Bart
  6. Andras
  7. Clein
  8. Mike

Iemand vergeten? Iemand teveel?
Laat het ff weten, ik wil morgenavond 19:00 uur de reservering plaatsen voor vrijdag 9 oktober om 20:30 uur!!

Voor de bikkels die op hun stalen ros komen, ze kan warm en droog binnen staan! *O*

Iedereen kan blijven slapen, wel ff zelf je shit meenemen. Als je het zelf niet heb of mee kan nemen, post het hier ff, misschien dat ieder1 elkaar een beetje kan helpen. Ik weet dat wij 1 / 2 luchtbedden / matrassen hebben en ook vast wel ergens dekens en shit. Kussens durf ik niet te zeggen.

Dus wil je bij mij shit reserveren, doe ff PM sturen!

Na het volvreten en zuipen bij de Wok lijkt het mij het beste ID om richting http://www.de-troubadour.com/ (De Troubadour) te gaan. Is op vrijdag toch wel het leukste en zo'n beetje het enige dat er in H'berg te beleven is. :') :Y

Na de Trouba weer richting huis, om daar verder te gaan 8-)

Zal wel ff wat dranken en shit gaan halen om hier thuis te consumeren, nuttigen, whatever.
Wil die kosten wel graag splitten, gewoon € 5,- / € 7,50 p.p. ofzo.
Vergeet de kosten van het WokHok niet, € 27,50 p.p. staat voor onbeperkt volvreten en zuipen. (Bier / Wijn / Fris)

Mocht ik nog iets vergeten zijn, meld het dan maar ff :Y
 
Laatst bewerkt:
Aanwezig, maar liever niet op 10 oktober. Dan 9 oktober.
Zit op zaterdag gewoon met m'n wedstrijden. B|

Zaterdag 24 oktober kan ik wel... Nee dus, dan ga ik stappen met het broertje van Clein.
 
Laatst bewerkt:
Doe mij ook maar de 9e...


De 17e kan ik iig niet. En mike ook niet :N

Trouwens is Bart de bob? :P :P :+
 
Eventueel zou ik 9 oktober kunnen, maar ik neem aan dat de BBQ in Assen is? Is er mogelijkheid tot overnachting, want het is niet echt om de hoek voor mij :P
 
Zaterdag de 10de of 17de komen mij uit. Vrijdagen kan ik nooit.

Oh en wat Mark hierboven vraagt, mogelijkheid tot overnachting?
 
Eventueel kan ik ook wel 10 oktober (op m'n verjaardag ole :P ), echter dan wel pas 's avonds (denk dat het sowieso pas in 's avonds/namiddag begint).
 
Eventueel zou ik 9 oktober kunnen, maar ik neem aan dat de BBQ in Assen is? Is er mogelijkheid tot overnachting, want het is niet echt om de hoek voor mij :P
Locatie vooralsnog niet bepaald. Laten we even afhangen van wie er komen en waar vandaan. Pakken we de meest centrale spot :Y

Als het wel in Assen zit neem je maar een tent mee, op de paddock gratis pitten :P
 
Een vrijdag is uberhaupt relaxter: een vol weekend om bij te komen :Y

De jonge garde kan dan dus extra hard zuipen. Ik, als jongbejaarde heb die twee dagen gewoon nodig (om vervolgens door de week ook geen fuck te doen, maar dat tezijde)... :+
 
:( 9 Oktober kan ik dus niet hè, godverdomme!! Tenminste niet de hele tijd. Als we op tijd beginnen zou ik eventueel nog even langs kunnen komen (als het in Assen e.o. is)!
10 Oktober zou wel kunnen...Maar dat zal er wel niet in zitten.

Jammer had graag avondje bier gedronken met de grootbekken!! Van Billy weet ik dat hij wel kan pils happen en van Ties geloof ik het op z'n woord...Maar de rest?! :N





:+
 
Da's kut...zaterdags moet ik altijd werken. Wellicht valt er iets te regelen, maar heb in de vakantie ook al 4 zaterdagen vrij gehad :') Vraag het wel gewoon. Niet geschoten is altijd mis.

En zaterdags een ritje oid? Of is het bbq en optyfen? :P
 
:( 9 Oktober kan ik dus niet hè, godverdomme!! Tenminste niet de hele tijd. Als we op tijd beginnen zou ik eventueel nog even langs kunnen komen (als het in Assen e.o. is)!
10 Oktober zou wel kunnen...Maar dat zal er wel niet in zitten.

Jammer had graag avondje bier gedronken met de grootbekken!! Van Billy weet ik dat hij wel kan pils happen en van Ties geloof ik het op z'n woord...Maar de rest?! :N

:+

Ik kan het je zo ook wel zeggen. Ik ben geen grote zuipert. Anders ben ik de dag daarna zwaar verrot (denkt aan vorige meeting...)

Maar waarom kan je 9e niet? Zeker weer een familie-uitje? Of moet je met de hond, vrouw en kinderen in de Focus station op pad? ;)
 
Da's kut...zaterdags moet ik altijd werken. Wellicht valt er iets te regelen, maar heb in de vakantie ook al 4 zaterdagen vrij gehad :') Vraag het wel gewoon. Niet geschoten is altijd mis.

En zaterdags een ritje oid? Of is het bbq en optyfen? :P

Zo te zien gaat het wss op een vrijdag plaatsvinden, dus wellicht hoef je geen vrij te vragen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan