"Studenten in het zuiden" Deel 15:Preasides en andere bazen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jep, ging met de motor ff in Berkel Enschot een paddockstand halen met lepels voor 17.50 *O*
Heb ook een otterbox gemonteerd met RAM op mijn motor. Kan nu waterdicht met mijn Iphone spelen tijdens het rijden :)
 
Ons vorig deeltje is nog steeds open! *O* Goeiemorgen :W
th_smiley-coffee.gif
 
Vanochtend een half uur eerder gegaan omdat ik toch klaarwakker was en niets meer te doen had thuis. Rijdt die verrekte trein niet! Dus was ik alsnog op dezelfde tijd @ the office :+
 

Hey nog een f-sport, mooi mooi

Veel UvT-ers hier? Ik (Jozef (31), onlangs na 10 jaar auto maar eens op de motor gekropen) zat zo een beetje mee te lezen de laatste tijd, ben alleen geen student meer. Ik werk op de UvT, maar de collega's rijden voornamelijk choppers en tour :9

Ik werk in de UB, alvast veel succes komend collegejaar en ook voor de TIK-organisators (mochten die er zijn)...
 
Hey nog een f-sport, mooi mooi

Veel UvT-ers hier? Ik (Jozef (31), onlangs na 10 jaar auto maar eens op de motor gekropen) zat zo een beetje mee te lezen de laatste tijd, ben alleen geen student meer. Ik werk op de UvT, maar de collega's rijden voornamelijk choppers en tour :9

Ik werk in de UB, alvast veel succes komend collegejaar en ook voor de TIK-organisators (mochten die er zijn)...
:W Welkom hier
Reed je toevallig gisterenavond rond 1930 op de ringbaan west?
 
Ik was UvTer .. Maar fraai dat ook mensen buiten studenten zich geroepen voelen zich hier te melden ;) .. TIK week ga ik er flink tegenaan, nieuwe sjaars binnentikken *O*
 
Hallo :W
Een aantal UvT'ers hier ja.
Wat doe je precies als ik vragen mag?

Leuke fietsen die f4i's :)

Ik run het UB-team. Dit valt onder de dienst Library & IT Services.

Dat houdt in: de dagelijkse coordinatie/leiding, de volledige HR van mijn mensen (20 mannen en vrouwen), bijdragen aan het strategische beleid, houdt meestal in dat ik moet weten wat er onder studenten speelt en waar zij blij van worden (wel makkelijk als ik 10 studentmedewerkers in dienst heb), over het algemeen vinden "jullie" ;) het aantal werkplekken erg belangrijk. En dan alles wat er aan projecten voorbij komt, functioneel beheer van de apparatuur en verschillende functionele ruimtes in het gebouw....
 
Laatst bewerkt:
:W Welkom hier
Reed je toevallig gisterenavond rond 1930 op de ringbaan west?

Jup...was wel iets vroeger volgens mij. Ik draai altijd bij Westpoint richting zuid de weg op maar ik was deze keer nogal laat vertrokken.
Ik heb overigens verder geen motoren gezien, behalve de fazer van een collega van mij...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan