"Studenten in het zuiden" Deel 15:Preasides en andere bazen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rensz0

MF veteraan
28 jul 2010
4.039
0
Limboland
studenteninhetzuidenver.jpg


Deel 14 *O*

radar.php


Vorige delen:
Deel 1: "Studenten in het Zuiden" TOPIC
Deel 2: "Studenten in 't Zuiden" deeltje 2: Nog meer gezever...
Deel 3: "Studenten in 't Zuiden" Deeltje 3: Vrouwensoap en Jelle
Deel 4: "Studenten in het Zuiden" part 4: Vic, Phyl en hun harem
Deel 5: "Studenten in het Zuiden" Part 5: Zachte G, haaien en Kwak!
Deel 6: "Studenten in het Zuiden" Part 6: Lente, Lente, Lente!
Deel 7: "Studenten in het Zuiden" Deel 7: Op naar de zomer!
Deel 8: "Studenten in het Zuiden" deel 8: Kneedowns, fulldowns, wheelies
Deel 9: "Studenten in het Zuiden" deel 9: WK2010, Vakantie en BBQ's
Deel 10: "Studenten in het Zuiden" deel 10: Schulezeit und SPAM"
Deel 11: "Studenten in het Zuiden" deel 11: Waar het koud is!
Deel 12: "Studenten in het Zuiden" Deel 12 'Gij kunt geen wheelie!'
Deel 13: "Studenten in het Zuiden" deel 13: Fraai aan het funteugelen
Deel 14: "Studenten in het zuiden" Deel 14:Driften door de tentamens!


Hou je van Guus Meeuwis of kan je genieten van een Jupiler (of grolsch, nee geen Grolsch )? Ben je nog in een carnaval mood? EN ben je student (of van die leeftijd )

*O* Dan ben je hier van harte welkom! *O*

Wat valt onder het zuiden? Eigelijk iedereen die studeert en woont of naar school gaat in Limburg, Noord Brabant of Zeeland Ontmoet nu iedereen in onze regio op eventuele meetings en ritjes of keertje lekker uitgaan in Tilburg, Eindhoven, Breda of 1 van de andere gezellige steden
Vaste SPAMMERS:

ThaGaruda @ Universiteit Leiden, Archeologie

full


cd9fff151a7ca2da027216aee99e1957


Phyllis @ UvT, Recht en Management

95867505.jpg


Jellesnietes @ UvT, Psychologie

full


RuudRuud@ HHS


Artifex @ ICT in Den Bosch

88418026.jpg


Mudchains Dé IT-er

014a6a4202426f40ac10bbebf56a0754


0ca5414418f95298cb7b45f3a26a5492



Victoria @ UvT Internationaal & Europees recht (ergens in Parijs!)

6ooocl.jpg


Kiele @ Master Rechtsgeleerdheid accent Strafrecht at Tilburg Law School

59c8df39d897e3a79b34135b07908599

_Honza_ @NHTV, International Game Architecture & Design, Breda

29e4c1ddcdc24af12733945de796bad3


Rensz0@ Limburg
dsc04170c.jpg



DRD @International Maintenance Management @ Avans Breda
IMG_20110604_154040.jpg


Meelezers zonder foto?:




- Gesmoltenkaas
- Steff
- Keuzer
- Timerunner

Wil jij ook in het topic? Zorg er dan voor dat je lekker mee spamt, fotootje geeft en wat (zinnigs) te lullen hebt

Activiteiten :

- Borrel @ Kandinsky
- Studentikoze BBQ ?
- Drankspellen avond _O
 
Laatst bewerkt:
Nah, ik moet nog douchen, ontbijten en dan op gesprek bij het societeits bestuur.
We zijn nu een bezig met het oprichten van ons dispuut en dat wordt vanmiddag officieel een AJD.

En dan 2 jaar lang dispuutsontgroening lopen _O- Dus deze week moet ik veel regelen, ook omdat volgende week al de TIK begint en ik als Barcom (pandbeheerder van Plato) elke dag dan aanwezig moet zijn + moet profileren als praeses naar de noviten van de TIK.

Overschot aan onwetende dames dus :+

En eind vd middag mijn Iphone houder monteren op de TL1000 *O*
 
Ooh je gaat er nu 1 oprichten, ik dacht dat je praeses werd van een bestaand dispuut.
Oprichten kan iedereen :+

Wat houdt dispuutsontgroening in?

De TIK is jullie versie van de INKOM zeker? In Groningen heet het de KEI-week whaha

Barcom = niet BarCommissie? Wat moet je als pandbeheerder doen dan?
 
Shit, zijn we niet snel genoeg geweest, haai Kyle en Jan! Waarom heb je nog geen verkooptopic voor je brommert?
 
Laatst bewerkt:
Ooh je gaat er nu 1 oprichten, ik dacht dat je praeses werd van een bestaand dispuut.
Oprichten kan iedereen :+

Wat houdt dispuutsontgroening in?

De TIK is jullie versie van de INKOM zeker? In Groningen heet het de KEI-week whaha

Barcom = niet BarCommissie? Wat moet je als pandbeheerder doen dan?

Nee, ik ben al praeses van de Hennescie, de kluscommissie van Plato die al het onderhoud doet. Verder ben ik ook nog lid van de Barcom (of Barco in A'dam, Barcommissie enz) . Wij sturen de tappers aan, zorgen voor de veiligheid, we gooien lastige mensen (vooral externen) hardhandig eruit en zijn eigenlijk de baas van de hele societeit tijdens een borrel/feestavond. Zelfs soosbestuur moet naar ons luisteren op zo'n avond ;) . Wij lopen als Barcom ook altijd jasje dasje.

TIK is idd zelfde als INKOM, KEI e.d.

Dispuutsontgroening loop je voor 2 tot 3 jaar. Moet je aan allerlei opdrachten voldoen van de vereniging en het is redelijk zwaar. Daarnaast moeten wij dus aankomende intro periode al proberen een nieuwe lichting binnen te halen van 2 tot 5 nieuwe feuten.
 
Lol dat is wel handig, zo'n kluscommissie enzo hehe, maar dat kan je toch geen dispuut noemen :P Ben je je hele studententijd aan het klussen haha

Misschien moeten wij ook zoiets oprichten hehe. Ja feuten binnenhalen is altijd lastig. Wij zijn momenteel ook redelijk klein en als je dan nergens bij aangesloten bent is het moeilijk mensen binnen te halen :/
 
Lol dat is wel handig, zo'n kluscommissie enzo hehe, maar dat kan je toch geen dispuut noemen :P Ben je je hele studententijd aan het klussen haha

Misschien moeten wij ook zoiets oprichten hehe. Ja feuten binnenhalen is altijd lastig. Wij zijn momenteel ook redelijk klein en als je dan nergens bij aangesloten bent is het moeilijk mensen binnen te halen :/

Nee je begrijpt me verkeerd.
Ik ben praeses van de Hennescie
Ik ben lid van de Barcom
Ik ben praeses van ons nieuwe dispuut.

Wij zijn ook een vereniging met meer dan 700 leden, 21 disputen, 3 (A)JD's, 32 commissies, elk jaar zo'n 12 nieuwe jaarclubs en diverse genootschappen.
 
Lolz... Dispuut worden is idd zwaar...! :Y Bij Vidar duurt het vier jaar :) En dan moet je een megafeest geven... :o Dat is vrij kansloos want het is teringduur en kost zo een verband (dispuut in wording) teringveel geld '( Wel heel vet daarna, wantja... status! :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan