"Studenten in het Zuiden" deel 17: Bijkomen van de vakantie!

Eens wat leven inblazen in de topic..... het is hier wel erg uitgestorven de laatste tijd en de MF Oma maakt het niet levendiger hier..

Eindelijk dissertation ingeleverd en binnenkort hopelijk weer eens motor uit de schuur halen, al te lang geen aandacht gegeven.
 
Goed dood inderdaad. Heb momenteel alleen een FZS600 uit 2000 staan . Hoop in de loop van het jaar een mooie caferacer op de kop te kunnen tikken.
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop in de zomer met vriendin achterop naar Tsjechië te vertrekken, misschien ook wel onderweg in Duitsland kamperen.
 
Eerste twee weekenden staan al op de planning.

Maar vind een nachtje in het Hexenhaus in Bullay wel strak plan. Zit een goede kroeg onder, en een paar mooie routes in de omgeving.
 
BAM!

[me="artifex"]terug op de motor :][/me]

715.jpg
 
Ghehehe, zojuist een pekelfiets gekocht. XT600 met nieuwe koppelingsplaten, kabel, kettingset en met kleine beurt voor 350 euro. Verzekering hakt er wel in met 5,56 euro per maand haha.
 
Inderdaad nogal dood, ik kom ook bijna niet meer naar MF. Heb nu ook wel andere zorgen. Inmiddels klaar met school, verhuisd, motor ge-exporteerd.... eigenlijk zie je mij dus niet zo gauw meer in brabant op de motor..
 
Terug
Bovenaan Onderaan