"Studenten in het Zuiden" deel 8: Kneedowns, Fulldowns, Whee

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik noem niemand lui :+ , @artifex: Bedankt, ja ik vind de kleuropstelling ook erg mooi! Het zou eerst een rood witte bj 99 worden en dan een blauw bj 01 , maar is uiteindelijk bj 03 geworden met deze kleuropstelling :P

Qua betrouwbaarheid ook de beste keus!
 
Goedemiddag!

Ow ow, wat is leren toch afschuwelijk!, steeds die excusjes voor jezelf verzinnen..... nog even dit en nog even dat..en dan wordt er nog niks gedaan...echt een rampenperiode!

Maar dat terzijde... Kreeg een prachtige R6 aangeboden eergisteren, helaas weet ik dat deze niet officieel op 25 kenteken te krijgen is in NL, baal er wel stevig van...want ik vind de kont echt ontzettend mooi van de R6 t.o.v de ZX6R..... maar de ZX6R lijkt wel zowat de enige 600 SS die je op 25 kw kan krijgen.... B|
 
Kenmerken

* Soort motor:
* Sport
* Bouwjaar:
* 2003
*
* Kilometerstand:
* 32.000 km
* Motorinhoud:
* 600 cc

Beschrijving
Te koop kawasaki ZX6R 25kw

Met veel ver mogen.

Mooie kleur stelling, rood/zwart.





Kijk hoe simpel mensen zijn af en toe... Kawasaki 25 kw met veel vermogen.. hahah!
 
Goedemiddag!

Ow ow, wat is leren toch afschuwelijk!, steeds die excusjes voor jezelf verzinnen..... nog even dit en nog even dat..en dan wordt er nog niks gedaan...echt een rampenperiode!

Maar dat terzijde... Kreeg een prachtige R6 aangeboden eergisteren, helaas weet ik dat deze niet officieel op 25 kenteken te krijgen is in NL, baal er wel stevig van...want ik vind de kont echt ontzettend mooi van de R6 t.o.v de ZX6R..... maar de ZX6R lijkt wel zowat de enige 600 SS die je op 25 kw kan krijgen.... B|
Voor zover ik weet is elke japanse 600 gewoon op 25kw te krijgen hoor? :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan