"Studenten in het Zuiden' part 6 : Lente, Lente, Lente!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jellesnietes

MF veteraan
23 mrt 2009
8.475
1
Moergestel
full




De snelheid is er een beetje uit, maar inmiddels deeltje 6 *O*

Vorige delen:
Deel 1: "Studenten in het Zuiden" TOPIC
Deel 2: "Studenten in 't Zuiden" deeltje 2: Nog meer gezever...
Deel 3: "Studenten in 't Zuiden" deeltje 3: Vrouwensoap en Jelle
Deel 4: "Studenten in het Zuiden" part 4: Vic, Phyl en hun harem
Deel 5: "Studenten in het Zuiden" Part 5: Zachte G, haaien en Kwak!

[afbeelding]

Hou je van Guus Meeuwis of kan je genieten van een Jupiler (of grolsch *O* )? Ben je nog in een carnaval mood? EN ben je student (of van die leeftijd 8-) )

Dan ben je hier van harte welkom!

Wat valt onder het zuiden? Eigelijk iedereen die studeert en woont of naar school gaat in Limburg, Noord Brabant of Zeeland Ontmoet nu iedereen in onze regio op eventuele meetings en ritjes of keertje lekker uitgaan in Tilburg, Eindhoven, Breda of 1 van de andere gezellige steden

Vaste SPAMMERS:

ThaGaruda @ University of Tilburg, Internationaal en EU Recht

full


full



Phyllis @ University of Tilburg, Recht en Management

full



Jellesnietes @ University of Tilburg, Psychologie

full



RuudRuud@ iets in Den Haag en Tilburg

full



Artifex

full



Victoria Kabouter Wesley fan uit Vlaanderen

full



en de overige spammers zonder foto:

- Peterselie
- Mudchains

Wil jij ook in het topic? Zorg er dan voor dat je lekker mee spamt, fotootje geeft en wat (zinnigs) te lullen hebt :+

ACTIVITEITEN


Newbie toer 18 april : Phyllis, Jellesnietes, Artifex
MFMM op 2 mei Phyllis, Jellesnietes, RuudRuud
 
Laatst bewerkt:
hoi, ik ben jan diederik. ik zit op hockey en waterpolo, ben lid van Olof en hou van een goed glas rose. Ik rij zelf in een hele vetcoole BMW van papa.

Vinden jullie motorrijden niet gevaarlijk?
 
Laatst bewerkt:
Maar wat is errr mis met Olof? Papa heeft daar ook gezeten ten tijde van zijn studietijd.
Nu is hij advocaat bij een groot advocatenkantoor in A'dam Zuid en komt ie vaak kijke bij mijn hockey. Elke zaterdag komt hij kijke met me zusje anne-fleur. Paps roept altijd tackle die proleet... Als je scoort krijg je een nieuwe groene Ralph lauren polo

Wij zijn trouwens ook maarr even een clipje gaan maken met Evert Jan en willem...


Vetcool toch!
 
Maar wat is errr mis met Olof? Papa heeft daar ook gezeten ten tijde van zijn studietijd.
Nu is hij advocaat bij een groot advocatenkantoor in A'dam Zuid en komt ie vaak kijke bij mijn hockey. Elke zaterdag komt hij kijke met me zusje anne-fleur. Paps roept altijd tackle die proleet... Als je scoort krijg je een nieuwe groene Ralph lauren polo

Wij zijn trouwens ook maarr even een clipje gaan maken met Evert Jan en willem...


Vetcool toch!

_O- , qua tekst al 10 duuzend keer beter dan lange frans enzo. Geniaal gemaakt trouwens. Je ziet die lui idd vaak op die scootertjes rijden. Dat hupje was mooi _O-
 
_O- , qua tekst al 10 duuzend keer beter dan lange frans enzo. Geniaal gemaakt trouwens. Je ziet die lui idd vaak op die scootertjes rijden. Dat hupje was mooi _O-

Lijkt wel alsof ze een aardappel in hun strot hebben ..
Altijd op van die vespa'tjes, lange haartjes, werkloos en altijd over papa en mama hebben .
_O- _O-

Wel een dikke wheelykoning :P
 
Laatst bewerkt:
Allokes,

Wie willer met ons mee naar een gala op 1 april?
Unieke kans !!! Wel moeite doen hooRRR!

Hihi,

Groetjes, Phyl n Vic

Haha was ook al gevraagd door wat vrienden die ook gaan, maar weet nog niet of ik ga. Dag erna naar boekarest *O*

EDIT :+
Hm miss dat ik wel mee ga, heb nog mooie smoking en strikje hier _O-
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan