" Studenten in het Zuiden" TOPIC

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik werk daarbij ook nog eens in het weekend... (in Zeeland)
Wil doordeweeks ook meer gaan werken, en meer verdienen, daarom geef ik het nu ook aan... :$
Doordeweeks 3 uur vind ik zelf ook te weinig (kan ik net mijn boodschapjes van doen haha)
Niemand een idee verder?
 
@ RuudRuud, dat pand huur ik zelf voor 800 per maand + 200 vaste lasten erbij en dan verhuur ik de overige 3 kamers voor 350 per maand ofzo iets.. Lijkt me strakke prijs. Die zijn iets van 15 a 20m2 .. Moet ik alleen bespreken of ik mag onderverhuren :)

Ik snap het principe ;)

Vergeet de belastingdienst niet.....
 
Nou vind ik meevallen.
Krijg 5,93 per uur maar doordat ze all in uurloon hebben ligt het zo rond de 7,50 per uur.. Ben 19.

Misschien wel weinig vergeleken met horeca, geen idee, maar dat ligt mij niet :9
 
Wat bijbanen betreft, ik ben nu aan t orderpicken. kan zelf beetje kiezen wanneer. start tijden zijn om 1330 of om 1800 tot we klaar zijn. Verdient prima (9 euro gem/uur voor mij). Tis alleen in de reeshof, dus nie in de buurt van breda.

Maar daar zijn ook vast distributiecentra. Even rondkijken bij uitzendburo's..
 
Ja er is vast werk waar ik meer kan verdienen, maar heb het er goed naar m'n zin, onbepaalde tijd contract, onder m'n flat dan nu, en 10% korting :P
En wel gezellig zo met collega's haha.

En ga in de organisatie van de personeelsvereniging bij deze appie :P

Ja dat kiezen trekken, heb al eens twee andere kiezen moeten laten trekken. Maar m'n verstandskiezen zijn nog nie eens door, ze zitten onderhuids nog. En ik weet dat je verdoving krijgt. Maar toch. Brrr.
 
Ja er is vast werk waar ik meer kan verdienen, maar heb het er goed naar m'n zin, onbepaalde tijd contract, onder m'n flat dan nu, en 10% korting :P
En wel gezellig zo met collega's haha.

En ga in de organisatie van de personeelsvereniging bij deze appie :P

Ja dat kiezen trekken, heb al eens twee andere kiezen moeten laten trekken. Maar m'n verstandskiezen zijn nog nie eens door, ze zitten onderhuids nog. En ik weet dat je verdoving krijgt. Maar toch. Brrr.

Ja, 10% korting scheelt ook al weer een hoop en als het onder mijn woning lag zou ik dat waarschijnlijk ook liever doen dat verder reizen om meer te verdienen.

Ik mag eigenlijk gewoon komen als ik zin heb en ze begrijpen ook dat ik soms eerder weg moet om naar school te gaan. Toch ben ik aan het kijken voor een baantje als chauffeur, vind rond rijden wel erg leuk.

Wat ik precies verdien weet ik eigenlijk zelfs niet :$ Maar ik geloof 10 euro p.u. + vergoeding voor uren voor 7 uur + vergoeding voor zaterdag en zondag en dan nog een aantal voordelen.


Het klinkt en lijkt enger dan het is ;) Maar ooit zul je er toch aan moeten :P
 
Denk ik ook _O-
Maar het is wel specifiek voor mensen int zuiden. Dus eik ook weer in regionaal. We houden 'm gewoon regionaal tot een modje zegt mag niet meer XD
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan