"Studenten in 't Zuiden" deeltje 2: Nog meer gezever..

Status
Niet open voor verdere reacties.

ThaGaruda

MF veteraan
2 aug 2007
8.316
2
Tilburg
full


DEELTJE 2 alweer *O* *O* .. Wat gaat het toch snel... })

Vorige delen:
Deel 1: " Studenten in het Zuiden" TOPIC

Hou je van Guus Meeuwis of kan je genieten van een Jupiler? Ben je al in een carnaval mood? EN ben je student,

Dan ben je hier van harte welkom!!! *O* *O*

Wat valt onder het zuiden? Eigelijk iedereen die studeert en woont of naar school gaat in Limburg, Noord Brabant of Zeeland *O* Ontmoet nu iedereen in onze regio op eventuele meetings en ritjes of keertje lekker uitgaan in Tilburg, Eindhoven, Breda of 1 van de andere gezellige steden :}

Vaste SPAMMERS:

ThaGaruda @ University of Tilburg, Internationaal en EU Recht

2z4z96q.jpg


Phyllis @ University of Tilburg, Recht en Management

full


Jellesnietes @ University of Tilburg, Psychologie

full


Merroc @ University of Tilburg, Bedrijfseconomie

merroc-1.jpg


RuudRuud@ iets in Den Haag en Tilburg :+

large


Wil jij ook in het topic? Zorg er dan voor dat je lekker mee spamt, fotootje geeft en wat te lullen hebt ;)

ACTIVITEITEN })

- Op de planning staat een avondje karten en evt goed drinken zoals het studenten beaamt.. }) Datum moet nog worden vastgesteld *O*
 
Laatst bewerkt:
Overigens is het betaamt.......

Net in cafe flip geweest en dadelijk weer vroeg op..

Goeie herders heb geen zin! Laat me slaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapen!
 
Goedemorgen, ik ben ook weer thuis van uitgaan in Utrecht... Was 0730 pas op de kamer waar ik bleef slapen, dus lang nacht gehad.. En nu om 1241 weer beginnen met werken...

@ Ruuudddd: Heerlijk toch, doet het ook geen pijn als ik hem onder uit drift of wheely })
Prachtige functionele valbeugels, 12oclock bar, dubbele achterrem doorgelust op stuur en nog veel meer goodies })
 
Ik zag in het vorige topic dat ik gespot was dus zal me hier maar eens even melden.

Studeer aan de uvt en probeer dit jaar mijn master Bestuurskunde af te ronden. Onderstaande motor parkeer ik tegenwoordig maar gewoon bij het gebouw waar ik moet zijn aangezien mijn vorige plek, onder het afdak van het W gebouw, minder eenvoudig te bereiken is door de nieuwe bestrating.

dsc0060q.jpg


Ik zal proberen dit topic te volgen maar het tempo ligt hier wel erg hoog.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan