Studenten op de motor Groningen

Jorn1000

MF'er
12 jul 2020
51
8
Goedemiddag!

Ik was benieuwd of er hier ook studenten op de motor naar school gaan en zo ja op welke motor jullie rijden? Studeer zelf aan de RUG en ga regelmatig op de Honda heen. Wel lastig parkeren soms :( Misschien leuk om eens een tocht te organiseren? Hoorde laatst dat sommige steden studentenverenigingen gerelateerd aan motoren hebben.. hoe vet zou het zijn als we dat in Groningen zouden hebben 😃
 
Mn zoon studeert daar ook, heeft een motor (die hier in de woonkamer staat) maar heeft geen zin om zn rijbewijs te halen...
Hij woont overigens int centrum daar dus heeft ie m ook niet nodig.. maar toch..-O-.
 
Goedemiddag!

Ik was benieuwd of er hier ook studenten op de motor naar school gaan en zo ja op welke motor jullie rijden? Studeer zelf aan de RUG en ga regelmatig op de Honda heen. Wel lastig parkeren soms :( Misschien leuk om eens een tocht te organiseren? Hoorde laatst dat sommige steden studentenverenigingen gerelateerd aan motoren hebben.. hoe vet zou het zijn als we dat in Groningen zouden hebben 😃
Ik ga vrijwel elke dag op de motor naar de universiteit Utrecht(centrum) meestal kan ik hem gewoon langs het gebouw zetten bij de ingang dus geen problemen met parkeren daar, anders zet ik hem aan de overkant op Het janskerkhof bij een boom, altijd plek daar
 
Terug
Bovenaan Onderaan