Studenten-Winterbikkel-Meeting II

datum voorkeur

  • maakt mij niets uit

    Stemmen: 3 12,5%
  • zondag 9 maart

    Stemmen: 5 20,8%
  • zondag 16 maart

    Stemmen: 16 66,7%

  • Totaal aantal stemmers
    24
Status
Niet open voor verdere reacties.
vandaag lag er voor het eerst sinds tijden weer zout op de weg :? je kan hem toch gewoon afspoelen / wassen ?

is er trouwens al een route ?
Ik heb afgelopen week al meerdere keren zout gezien hoor, en vorige week vrijdag kreeg ik de volle lading van een tegemoet komende strooiwagen.
 
jaaaa schwenneh ik kom ook :) .. De echte bikkels die ook net zoals ik de vorige keer zijn op komen dagen moeten wel op hoogte worden gesteld he... .. Heb er zin in.. 16 maart is goed ;)
 
En wat gaan we met de meet doen?
Gewoon lekker ouwe hoeren... :P bakkie leut er bij.
Of nog een stukje rijden?
En leuke foto's maken uiteraard...


AL denk ik dat ik op de heen- en terugweg alwel weer genoeg heb gereden voor die dag voor de maand maart. O-)
 
En wat gaan we met de meet doen?
Gewoon lekker ouwe hoeren... :P bakkie leut er bij.
Of nog een stukje rijden?
En leuke foto's maken uiteraard...

AL denk ik dat ik op de heen- en terugweg alwel weer genoeg heb gereden voor die dag voor de maand maart. O-)

Dat ouwehoeren en een bakkie leut sowieso!
Maar stukje rijden weet ik niet... Vorige keer hebben ze bij de WB meeting nog wel een tourtje gemaakt. Weet niet of dat nu ook de bedoeling is?
 
Dat ouwehoeren en een bakkie leut sowieso!
Maar stukje rijden weet ik niet... Vorige keer hebben ze bij de WB meeting nog wel een tourtje gemaakt. Weet niet of dat nu ook de bedoeling is?
Gezellie. :)
Rijden hoeft van mij ook niet persee hoor!
Rit naar Veeneendaal is al zat vanaf hier. :P
 
Ik heb ook nog ff de 16e gestemd, want de 8e heb ik een T-Shirt uitdeel meeting ;) met daarna een BBQ :P



Gaan dr nog mensen uit omgeving Delft ? of mensen die via omgeving Delft gaan rijden ?
 
Laatst bewerkt:
Klein stukje rijden is wel leuk idd, als iemand een mooie route heeft met een leuke tussenstop ofzo is dat wel gezellig!

klein stukje :? wat verstaan jullie onder een klein stukje ?

Als we maar een klein stukje gaan rijden, dan pak ik wel een mooie omweg terug naar delft (Mensen mogen ofcourse meerijden).
 
Ik woon in v'daal en naar de mac en terug is voor mij niet echt...... een rit. dus ik wil nog zeker wel een stukkie scheuren toeren :P
 
Laatst bewerkt:
klein stukje :? wat verstaan jullie onder een klein stukje ?

Als we maar een klein stukje gaan rijden, dan pak ik wel een mooie omweg terug naar delft (Mensen mogen ofcourse meerijden).
Ik bedoel geen rit van 150 km ofzo... zoiets moet je wel erg goed organiseren ook...
 
ritje heen naar veenendaal dan ouwehoeren een happy meal en dan toertje a max 100 km ofzo en dan weer terug bij veenedaal en dan nog een happy meal en dan ben ik tevreden *O*
 
plan is sowiezo om ff de Mac aan zn omzet te helpen ;) . beetje kennismaken, kletsen, motoren kijken. daarna lijkt het me wel leuk om ff een stukje de lekdijk te pakken. die ligt op ca 10 minuten van de Mac. dan rijden we via de lekdijk naar een mooie plek om wat poserfoto's te maken. daarna evt weer terug naar de mac voor wie zn happy meal al heeft verteerd... ;)

naar de poserplek moeten roy en/of rutger wel ff voorop rijden, want ik weet niet meer precies hoe ik bij die poserplek van de cbr-meeting moet komen O-)

ik zorg voor een foto-toestel. die is ook in mn tanktas te plaatsen voor "mooie" on-board filmpjes...
 
ik ben ook wel bekend in deze omgeving (vorige week nog voorop op meeting gereden en zelf route uitgestippeld)... alleen heb geen zin om weer voorop te rijden :P
 
16e komt me wel goed uit *O* Heb de avond ervoor een feestje in Deventer, dus dan ben ik al aardig in de buurt 8-)
 
klein stukje :? wat verstaan jullie onder een klein stukje ?

Als we maar een klein stukje gaan rijden, dan pak ik wel een mooie omweg terug naar delft (Mensen mogen ofcourse meerijden).
O ik denk ik ga mee. Ik hoop dat ik ook geen dubbele afspraken heb... naja, bij deze OVB.
 
Heb je die route toevallig digitaal ? In die hoek ken ik weinig routes :(

uiteraard heb ik die route digitaal... tis nou niet echt veenendaal... het valt in de driehoek Gorinchem - Tiel - Culemborg

wvb9tj.jpg


Route is 187 km maar kan van worden afgeweken. Zelf denk ik dat een tochie door de Utrechse Heuvelrug het beste is, dat is niet zo ver.
 
uiteraard heb ik die route digitaal... tis nou niet echt veenendaal... het valt in de driehoek Gorinchem - Tiel - Culemborg

[afbeelding]

Route is 187 km maar kan van worden afgeweken. Het is 95% dijken met leuke KD bochten en af en toe leuke stukken rechtuit. Zelf denk ik dat een tochie door de Utrechse Heuvelrug het beste is, dat is niet zo ver.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan