stukje aluminium over iemand??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rubbere Ronnie

MF veteraan
28 jan 2004
4.754
35
in de buurt van Enschede
Voor het maken van een kentekenplaathouder heb ik een stuk aluminium nodig, nu heb ik als eerste gebeld naar staalmarkt.nl maar die vragen 115 euro ex btw.
Dus als iemand een stukje heeft liggen voor een wat meer schappelijke prijs O-) O-)
Het gaat om een stukje van circa 350x250x10mm.
 
Laatst bewerkt:
Jij moet inderdaad effe chillen.
Je schreef dat je "iets was verteld" over dunnere afmetingen.
Daarom geven mensen hier hun mening gebaseerd op eigen ervaringen.
lees de titel nog eens, heb jij geen alu plaat over teringstraal dan effe een eind op.
Voel je je eigen aangesproken door deze opmerking, lekker belangrijk.
Voor hen die zich niet voelen aangesproken, das heel mooi en lullig dat dit weer eens een supertopic word op dit forum. :r
 
Ik ben niet op een discussie uit of zo, maar ik wou je alleen een mening geven, zodat je misschien andere opties kon bekijken zodat JIJ wellicht geen bedrag zou hoeven uitgeven van rond de 115 Euro.
In JOUW voordeel dus..
Opvallend trouwens dat je zo heftig reageert op mijn reactie, terwijl je dat op anderen eigenlijk niet of nauwelijks doet.
 
Laatst bewerkt:
Mooi weer? De zon schijnt maar daar is alles mee gezegd.

't Is godsgruwelijk heet, van mij mag 't best wat minder hoor. Zeker als ik toch op m'n afstudeerplek zit ipv aan het strand :( .
 
Laatst bewerkt:
lees de titel nog eens, heb jij geen alu plaat over teringstraal dan effe een eind op.
Voel je je eigen aangesproken door deze opmerking, lekker belangrijk.
Voor hen die zich niet voelen aangesproken, das heel mooi en lullig dat dit weer eens een supertopic word op dit forum. :r

So hey, wat ben jij lekker beleefd. Met alle goed bedoelde vragen en aan- en opmerkingen veeg jij gewoon je reet af. Een betere optie is wellicht eerst even naar de schoenenwinkel gaan en een paar stappers aanschaffen waar je tenen ook in passen. En koop gewoon dat stuk alu voor € 115,- . Zijn de mensen die proberen mee te denken er ook vanaf.
 
als ik wist waar ik terecht zou kunnen hier in de buurt zou ik daar uiteraard heen rijden.
Maar ben totaal niet bekend hier,weet wel dat de mcb hier letterlijk om de hoek zit maar die doen niets met particulieren.
Bij hun dochteronderneming betaal ik dus 115 euro ex. :(

Inschrijven KvK kost iets van 45 euro. Heb je meteen winst :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan