stukje aluminium over iemand??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rubbere Ronnie

MF veteraan
28 jan 2004
4.754
35
in de buurt van Enschede
Voor het maken van een kentekenplaathouder heb ik een stuk aluminium nodig, nu heb ik als eerste gebeld naar staalmarkt.nl maar die vragen 115 euro ex btw.
Dus als iemand een stukje heeft liggen voor een wat meer schappelijke prijs O-) O-)
Het gaat om een stukje van circa 350x250x10mm.
 
Laatst bewerkt:
10 mm dik voor een kentekenplaathouder, is dat niet een beetje errug dik?

Ik heb de mijne van 3 mm dik alu gemaakt, sterk zat.

Bovendien koop je een aftermarket kentekenplaathouder nieuw voor een paar tientjes.
 
Laatst bewerkt:
10 mm dik voor een kentekenplaathouder, is dat niet een beetje errug dik?

Ik heb de mijne van 3 mm dik alu gemaakt, sterk zat.

Bovendien koop je een aftermarket kentekenplaathouder nieuw voor een paar tientjes.
Mij werd verteld door gixxer fighter dat alu van 4mm zal scheuren(4mm was mijn eerste keuze)
Vandaar verandert in 1cm.
En aftermarket rene :N , moet wel een speciale zelfgemaakte worden natuurlijk ;)
 
Gewoon naar de lokale staalrecycling gaan. Bij Korlaar in Soest vindt je zoiets voor rond de... €5,-
als ik wist waar ik terecht zou kunnen hier in de buurt zou ik daar uiteraard heen rijden.
Maar ben totaal niet bekend hier,weet wel dat de mcb hier letterlijk om de hoek zit maar die doen niets met particulieren.
Bij hun dochteronderneming betaal ik dus 115 euro ex. :(
 
als ik wist waar ik terecht zou kunnen hier in de buurt zou ik daar uiteraard heen rijden.
Maar ben totaal niet bekend hier,weet wel dat de mcb hier letterlijk om de hoek zit maar die doen niets met particulieren.
Bij hun dochteronderneming betaal ik dus 115 euro ex. :(

Ik weet niet waar je vandaan komt,.. maar mocht je het de moeite vinden om naar Breda te rijden dan weet ik er wel 1 voor je..

Die werken wel met particulieren, laatst nog lood voor mijn huis gehaald.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog platen aluminium liggen met de volgende afmetingen:

300 mm bij 500 mm en 9 mm dik.

Heb twee soorten liggen 7075 en 6068.

Ik gebruik het vaak om rem/schakelsets van te frezen.
Mocht je belangstelling hebben stuur me maar een pb.
 
Een beetje overdreven, die afmetingen.
Er liggen gewoon alu plaatjes bij de Praxis in de schappen.
Voor 9 Euro per stuk..
Ik gebruik ze ook voor kentekenplaathouders of als flyscreen, bevalt gewoon prima..
 
Een beetje overdreven, die afmetingen.
Er liggen gewoon alu plaatjes bij de Praxis in de schappen.
Voor 9 Euro per stuk..
Ik gebruik ze ook voor kentekenplaathouders of als flyscreen, bevalt gewoon prima..
Prima, dan ga ik die direct halen zodat ik hem kan maken zoals jij hem mooi vind.
Oh wacht even, het is mijn motor..... zou ik hem dan mogen maken zoals ik het wil???
 
full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan