Stukje uitlaat verloren (dylan)

martin117

Plan "B", altijd plan B
13 jun 2014
8.057
9.085
Deventer
Al een 2 tal weken hoorde ik dat er een klein lekje in de uitlaat zat, kon het echter niet vinden.
Gisteren op de snelweg in 1 klap een bak extra herrie, aangekomen zag ik dat het laatste kleine stukje (buisje) aan de achterkant ben verloren (direkt lekje gevonden, tipje zat blijkbaar los).

Eerst klonk hij net wat pittiger, beetje roffel bij gas los, nu 1 dag later, erger ik me dood aan de herrie op constante snelheid, vermoeiende toon.

Korte speurtocht levert enkel dure uitlaten op. Ik hoef geen RVS, sport, herriebak ofzo.
Iemand nog een origineel liggen die hem zelf vervangen heeft voor een vervangingsdemper?? Of van een sloper... Of een betaalbaar adresje?

Brommeruitlaat is paar tientjes, Dylan vindt ik voor min 180,--.

Stond er een tijdje 1 op MP, maar is weg als je hem nodig hebt :-(
 
Laatst bewerkt:
Dank je Scooterpietje, via zoekmachine wel boonstra gevonden, maar enkel uitlaat steun.

Dit scheelt al de helft :-)

Mocht iemand een beter aanbod hebben, houdt ik me aanbevolen :-)
 
Vandaag nog even gezocht, vond ik deze:

http://www.scootplanet.nl/shop/onderdeel.asp?O=Giannelli-Freeway-Honda-125-150_3801

Boonstra is een goede tip, die van 80,-- is een oud rot ding (sorry) vindt ik het niet waard. Dan die van 100,-- ziet er goed uit, verzend kosten erbij, heb ik een 2e hands voor 115,-- (ongeveer)

Aanbieding van Scootplanet (GRATIS VERZENDEN!!) een nieuwe voor 137.95, voor die 2 tientjes extra, direct maar een nieuwe besteld.
 
Balen!!!!! Eindelijk de uitlaat binnen, past hij niet!! :( :(

Staat toch echt dat hij voor een dylan is.

Als ik hem op de cylinder zet, is het boutpatroon bij de achter bevestiging een centimeter verkeerd.

Bellen, neemt niemand op, ben ik weer mooi klaar mee :( :(
 
De steun achter van de uitlaat?
Is het een optie om die ene cm ff uit te dremelen of te veilen?
Scheelt je weer een hoop gebel en eventuele verzendkosten.
Als ik zo de uitlaat eens bekijk lijkt me dat niet helemaal onmogelijk.
 
Afhankelijk van welke kant hij op moet, zou hij inderdaad een nieuw gat kunnen maken. Die zou ik dan boren, niet dremelen. Maar éérst even reclameren. Misschien hebben ze enkel abusievelijk de verkeerde uitlaat gestuurd en is het enkel een gevalletje "shit happens".
 
achter het gat zitten opgelaste afstandhouders, denk niet dat het heel mooi wordt.
Misschien beter de buis doorslijpen en er een stukje (van de oude uitlaat) er tussen lassen,zit ook een aansluiting op met schroefdraad die ik moet afdoppen,zou dat er direkt tussen vandaan kunnen, alleen iemand vinden die dat netjes kan lassen (dat kan ik dan weer niet)

Wel een hele mooie uitlaat (in het echt) dat dan weer wel
 
Nu een paar keer contact gehad met die hut, weinig, slecht of geen respons, ff wat gegoogeled, brengt weinig goeds voort, niet veel hoop dat het goed komt.

Dat wordt zaterdag hakken en zagen in m'n nieuwe uitlaat

Kent iemand toevallig een knokploeg in de buurt van Kolummerzwaag????
 
Heb je wel het goede type gekregen? Gianelli geeft code 51644Y op VOO de Dylan. Denk dat je het verkeerde model hebt gekregen, want hij wordt voor veel honda modellen gemaakt. Terugsturen dus.
 
Laatst bewerkt:
Scooterpietje, type zal ik even nalopen.
Terug sturen ben ik wat huiverig voor,als ik na een week lang geen contact kunnen krijgen,hun recencies lees,vraag ik me af of ik mijn geld terug krijg, bovendien zit ik dan nog veel langer zonder.
Ga morgen proberen hem pas te maken.
 
Toch is terugsturen de beste optie. Anders vervalt je garantie ook.
 
Van garantie verwacht ik niets bij die hut.
Rijdt liever weer zo snel mogelijk,oude uitlaat is geen optie meer
 
Met stalen strip de sprong opgevangen, uitlaat gemonteerd en doet het prima,pakking was wat creatief,uitlaat flens is niet exact.

Ach hij zit en is nu klaar. Kan er alleen niet van genieten,heb ff pech
 
Terug
Bovenaan Onderaan