stunt bike

Hallo allemaal,
Ben op zoek na een goedkope stunt bike om daar eerst eens flink mee te oefenen met met stunten zonder al te veel kosten kwijt te zijn aan schade van mijn nu nog zo splinter nieuwe bike.
Wie weet een goede motor om hier mee te oefenen, dus met welke bike gaat t makkelijk en wie heeft er misschien wel zo 1tje te koop staan.
Thanks
 
zoo, ben je net anderhalve week te laat! kennis van me heeft net zn stuntbike verkocht.. wat is je budget? wil je een 4 cilinder?
 
Budget is niet zo heel hoog, ligt er natuurlijk ook aan wat voor een motor t is, voor sommige heb je iets meer over als voor een ander.
Liefst een 4 cilinder ja, maar als er een goede 2 op me weg komt, wil ik hier ook wel eens na kijken.
 
je hoeft niet aan een vtwin te beginnen, dingen lopen stuk.
kijk gewoon naar een schade cbr600f2 (bijvoorbeeld op www.schademotors.nl )en als ie in orde is (motorisch en rijwielgedeelte) en goedkoop moet je m gewoon kopen. daarna mail je mij op rwpstuntriding@hotmail.com en dan weet je wat je allemaal eraan moet doen om m stuntproof te maken. superfietsjes!
 
Vriend van me verkoopt nog een CBR600 F2, met valbeugel (erg mooie!!), wheeliebar, ingedeukte tank, etc. etc. dus helemaal stuntklaar.

Hij had hem er vorig jaar bij gekocht omdat hij niet meer zoveel op zijn R1 wou stunten. Volgens mij wou hij er 2000 euro voor hebben.
 
CBR 1000 hurricane wat voor je?

Is wat lomp/zwaar, maar niet duur. en plentie power :Y
 
wil niet lullig doen maar NEE..

het draait niet om power

Ik deel deze gedachte met je Leks...
Net als de bewering "het gaat niet om de lengte....."

Power is wel makkelijk, maar kan ook tegen je gebruikt worden.
Een lichte fiets is voor langzame shit veel handelbaarder waar je bij een zwaardere fiets meer ervaring voor moet hebben.

(Pascal denkt na, en ziet hier meedere linken naar iets geheel anders...)
})
 
nee,

en een sm is een supermotard.. leuk op zich maar ik vind een sm iets voor erbij (kwa stunten dan), als 2e stuntfiets.
 
Euhm het gaat met met geen enkele motor makkelijk ;)
Maar met een lichte motor (qua gewicht) scheelt wel.
Zoals een hurricane weegt 3000 kilo en dat zit alleen maar gruwelijk in de weg.

Net wat Alex zegt. Het kan opgevat worden als: Die heeft iedereen al, maar daar is dan ook een hele goede reden voor: Betrouwbaar, en heeel veel onderdelen voor verkrijgbaar (ook 2de hands).

Zelfs ik als Suzuki fan. Heb toch een honda gekocht voor het stunten.
We hebben het dan uiteraard over een Honda CBR600F. Maakt eigenlijk niet uit wat voor 1 zijn allemaal goed. Ik heb zelf net een schade cbr 600 f4 uit 1999 gekocht en had hiervoor een cbr 600 f uit 1990.
 
ik heb nog een gsx600f staan, waarvan alle slijtageonderdelen vervangen moeten worden, zonder kuip. zonder spiegels, je mag hem hebben voor 750 motorisch nog perfect

als je die sloopt dan ben je echt knap :P
 
ik heb nog een gsx600f staan, waarvan alle slijtageonderdelen vervangen moeten worden, zonder kuip. zonder spiegels, je mag hem hebben voor 750 motorisch nog perfect

als je die sloopt dan ben je echt knap :P

is toch met een lucht/olie gekoeld blok? (of zijn dat alleen die oudere modellen)

lijkt me iig niet echt dendered ivm koeling.
 
ik heb nog een gsx600f staan, waarvan alle slijtageonderdelen vervangen moeten worden, zonder kuip. zonder spiegels, je mag hem hebben voor 750 motorisch nog perfect

als je die sloopt dan ben je echt knap :P
wederom te zwaar.. en juist makkelijk te slopen hoor!

als het goed is kan je nu ergens een perfecte kant en klare stuntblade kopen, is alleen wel van ene "da Liks". moet je alleen wel een heler kennen :Y
 
Laatst bewerkt:
Oehoooi Racechick , ik heb hier nog een Honda Vf400f staan , voor rond de 500 eurie's mag je hem meenemen , is zeker niet de mooiste , maar op zich goed!! :]
Hij heeft voordat je er wat mee kunt wel een beurtje nodig , maar als je handig bent kun je dat zelf nog wel!! Banden, ketting remmerij enz in orde.

Grtz Eaglebrink.
 
Terug
Bovenaan Onderaan