Stunt topics in Offtopic

Grim Reaper

Die hard MF'er
14 okt 2002
871
0
Ik vroeg me of dat we misschien stuntopics kunnen posten in offopic ipv van wiwtd. omdat het dan voor de wetshandhavenden moeilijker is om dit soort bijeenkomsten te "bezoeken" omdat ze dan niet als visitor mee kunnen lezen.
Het is ons nml. al eens gebeurd dat ze langs kwamen om ons weg te sturen toen wij laatst afgesproken hadden. Het regende nota bene en dus kwam er eigenlijk helemaal nix van. Wat is jullie mening over dit toch wel ietwat gevoelige onderwerp?
Alvast bedankt voor de inbreng van de moderators.
 
tja een accountje is ook met twee tellen aangemaakt en dan kunnen ze het ook meelezen. In die zin schiet je er dus niks mee op.
 
125107
 
Gebruik gewoon email/icq/msn of ga op een eigen IRC kanaal zitten op een of andere wazige buitenlandse server.

Spreek ook alleen af met mensen die je al langer kent, of mensen die een 'historie' hebben op het forum, en dus niet met mensen die alleen maar lezen, of weinig posten.

Ook is het meestal niet verstandig om baksteen en zn vrienden uit te nodigen ;) :]
geintje moet kunnen toch? *D
 
Bovenstaande is eigenlijk ook allemaal waar, vooral dat wat Viccie postte. Daar zat ik zelf ook al mee. (ndat ik dit topicje postte) Het was maar een idtje.
Over die code; ik denk toch niet dat de smerissen helemaal op hun achterhoofd gevallen zijn. :P
 
Ik post mijn geheime boodschappen altijd achter een plaatje, je weet toch. })

.................... ../´¯/)
.................... ,/¯../
.................../ ..../
............./´¯/’.. .’/´¯¯`·¸
........../’/.../... ./......./¨¯\
........(’(...´...´. ... ¯~’...’)
.........\.......... .......’...../
..........’’...\.... ...... _.·´
............\....... .......(
..............\..... ........\

:+
 
Bovenstaande is eigenlijk ook allemaal waar, vooral dat wat Viccie postte. Daar zat ik zelf ook al mee. (ndat ik dit topicje postte) Het was maar een idtje.
Over die code; ik denk toch niet dat de smerissen helemaal op hun achterhoofd gevallen zijn. :P

wat je zou kunnen doen is een besloten forum oprichten en alleen die mensen de link en toegang geven die je 100% vertrouwd.


Maar ook dat is niet waterdicht, dan krijg je van die fast&furious praktijken waarin undercover agenten infiltreren in de scene, verliefd worden op je zusje etc :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan