Stuntbike

-XX-

MF veteraan
24 okt 2006
19.981
34
New York
Een goede avond!

Sinds een poos spookt het woord 'stuntmotor' door mijn hoofd.
Ik rijd nu een Nuda 900. Mijn grote grote grote liefde.

Na wat capriolen op mijn Nuda, bedacht ik me dat het misschien beter is om een stuntmotor te kopen, zodat ik hier mijn gekkigheid op kan botvieren. Zo kan ik nog lang van mijn Nuda genieten.

Ik ben al een tijdje aan het rondkijken, maar ik zie maar weinig soeps te koop staan qua stuntmotoren. Ik vroeg mij af of hier bikers zijn die zelf een stuntmotor hebben gemaakt en wat er dan allemaal aan gedaan moet worden. Wat is ongeveer het kostenplaatje?

Welke bike adviseren jullie mij?
Ik heb her en der gelezen dat een Honda cbr 600 f ideale stuntfietjes zijn (betrouwbaar en niet duur).


Alvast bedankt!

Groetenn
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij kun je beter op een stuntforum deze vraag stellen😇
 
Hier even kijken, daar komt af en toe wel wat leuks voorbij wat te koop staat en anders een gezocht plaatsen :Y

http://www.stuntforum.nl/ (Dutch Stunt Forum)
 
Hier even kijken, daar komt af en toe wel wat leuks voorbij wat te koop staat en anders een gezocht plaatsen :Y

http://www.stuntforum.nl/ (Dutch Stunt Forum)
Ja daar was ik dus al geweest.

Aangemeld, maar nooit een code gehad in m'n mail om mijn account te activeren....

Ik zie ook nergens een mail daar....


Ben jij daar aangemeld? Zo ja.....Kan jij eventueel een moderator benaderen als je ingelogd staat? O-) Vragen waar m'n activatie link blijft in m'n mail. O-) :$

Ik kan nu niks... ;(

M'n nickname is daar TwoWheelsAndAPonytail
 
Laatst bewerkt:
Dat forum is zo dood als een pier, de moderator woont in Suriname (geen grap) en doet volgens mij niks meer met het forum.
 
Ja daar was ik dus al geweest.

Aangemeld, maar nooit een code gehad in m'n mail om mijn account te activeren....

Ik zie ook nergens een mail daar....


Ben jij daar aangemeld? Zo ja.....Kan jij eventueel een moderator benaderen als je ingelogd staat? O-) Vragen waar m'n activatie link blijft in m'n mail. O-) :$

Ik kan nu niks... ;(

M'n nickname is daar TwoWheelsAndAPonytail
Dat forum is al enige tijd redelijk dood.... ingehaald door de tijd, verschuivende interesses, het verdwijnen van oefenlokaties en het opkomen van Facebook wat minstens evengoed werkt.

Het is nu weer een kwestie van ouderwets de juiste mensen kennen en je ogen open houden ben ik bang.

Maar een motor opbouwen voor stunten is niet zo enorm moeilijk hoor... dat blijft hetzelfde.
 
Laatst bewerkt:
Mijn keuze is toch op een DRZ400 gevallen. :]

Nog wel zoekende! Deze staan niet zoveel te koop.
 
neem gewoon een cbr 600 f2 of f3. die dingen zijn goedkoop, onverwoestbaar en ongeveer half stuntend nederland heeft er op leren stunten. ;)
 
Heyyy Oma,

Ik heb nog een Honda Hornet uit 2001 staan met een 2006 lakset er op (moet ff gespoten worden) en een CBR600 blok er onder. Zo uit mn hoofd 108 PK, stuurt als een jekko.
Kost niet veel...
interesse? ff email sturen...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan