Stunten / linkje

Wat vinden jullie van burnouts/wheelies/stoppies?

  • ik doe het altijd!

    Stemmen: 1 5,9%
  • ik vind het wel leuk maar doe/durf het niet

    Stemmen: 0 0,0%
  • ik vind het iets voor mensen met een te groot ego of aandach

    Stemmen: 2 11,8%
  • gaaf!

    Stemmen: 10 58,8%
  • ik vind het niks aan

    Stemmen: 0 0,0%
  • het heeft NIKS te maken met motorrijden

    Stemmen: 3 17,6%
  • uuuh wat is dat?

    Stemmen: 1 5,9%

  • Totaal aantal stemmers
    17
Wat vinden julie van wheelies, stoppies en burnouts?

wheelies: kleine hupjes, 25kw he :X
stoppies: niet; ik heb gare metzeler banden die beginnen te glijden als je de rem goed inknijpt
burnouts: redelijk vaak. vooral in een groepje, bij drukke boulevards O-) (j ebent een uitslover of je bent het niet :X )
 
Hmm vind zelf dat het niets met motorrijden te maken heeft maar kan er wel van genieten als anderen het doen. Heb zelf 'per ongeluk' een stoppie gemaakt tijdens mijn vro training haha. Denk dat ik niet meer dan 30 cm van de grond kwam maar ok het was er een hè!
 
Hmm vind zelf dat het niets met motorrijden te maken heeft maar kan er wel van genieten als anderen het doen. Heb zelf 'per ongeluk' een stoppie gemaakt tijdens mijn vro training haha. Denk dat ik niet meer dan 30 cm van de grond kwam maar ok het was er een hè!

Ja VRO is de ultime gelegenheid om dit soort dingen te proberen. Lekker stroef asfalt enzo.

Ik laat het stunten maar aan de stuntrijders over. Leuker om naar te kijken dan om te doen.
 
If it all goes wrong, hopefully you have the back brake covered, you mash it, and the front end slams down, smashing your grollies into the tank (if you are a guy) or smashing those mystical parts into the tank (if you are a girl.) If it goes REALLY wrong, and you ether didn't have the brake covered or you miss it completely (it happens), the bike will bodyslam itself into lots of expensive pieces, from about 5 feet up. It might also land on you. Try to fall off to the side. If you are not wearing gear, you will be in a world of pain, even at 20 miles per hour. Even wearing gear, you can still get hurt bad, okay?

Wel leuk geschreven :)
 
Wheelies en stoppies zijn wel gaaf, maar vind ik iets te riskant. Zou het zonde vinden als ik op m'n bek zou gaan. Wel gaaf om te zien overigens en zou het wel willen leren, maar niet NU ;)

Burnouts zijn wel cool, maar zo zonde van je banden. Bovendien kun je het ook eigenlijk maar op één plek doen: bij de bandenboer omdat anders je hele band op is en dan kun je er niet meer mee rijden :?

Anyway: supergaaf om te zien, maar zelf probeer ik het nog maar niet (stoppies/wheelies)/vind ik het zonde (burnouts) ;)
 
ik ook. ik heb nog niet zo superlang me motorrijbewijs ( 25 KW) en om te gaan stunten met een motor waar de kappen 400 eurie per stuk kosten vind ik iets te riskant. Als ik een naked afrag bike zou hebben zou ik het wel proberen met goede kleding.
 
Leuk voor mensen met een aandachtstekort.
 
Stoppies: geen probleem..
Burnouts: liever niet met BT 012 of ik moet voor de deur van de dealer staan omdat ik toch nieuwe banden nodig heb
Wheelies: Gaat nog niet rechtop genoeg... vindt het wel ruig om te zien als ze die neus lange tijd in de lucht houden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan