Stunten

Status
Niet open voor verdere reacties.

WKA

MF'er
5 okt 2001
243
0
Nunspeet
Omdat mijn topic is verplaatst naar \"gezocht\" post ik dit maar opnieuw in dit forum maar dan anders geformuleerd.

Ik ben al een tijdje aan het stunten samen met een vriend van me. Omdat we verder nooit iemand zien die ook gekke dingen probeerd was ik benieuwd hoeveel mensen er op dit forum ook stunten.

Als je reageerd zou het gaaf zijn als je even laat weten op wat voor motor je rijdt en wat je zoal voor gekke dingen doet. Een foto attachen zou helemaal tof zijn.

Oh ja, en geef gelijk even aan of je geinteresseerd bent om samen eens te gaan rijden/stunten.
 
Dubbelpost... :? :? :? :? :9

Ik zou graag willen maar ik heb geen zin in schade aan mijn motor, en weet 100% zeker dat ik dat zal krijgen als ik ook een klein stuntje probeer. :+ :+ :+
 
Laatst bewerkt:
De enige stunt die ik ga oefenen is wheelies maken, en doorschakelende wheelies proberen.
Stoppies -> Noppen weg

Maar een wheelies is tres simple op een offroad, mede door het lage gewicht en de enorme kracht in de eerste versnelling zelfs al onderin het toerentalgebied.
 
Wat kan er in algemeen wel dat ke in gezocht niet kan?
Noujah, ik kan het natuurlijk ook verkeerd zien.. als je dat vind post je maar een vraagje in vragen en opmerkingen en een ander modje beslist maar.
Voorlopig gaat ie dicht als crosspost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan