Stuntlessen Kevin Carmichael 2005

Ben zeker geinteresseerd, al ken ik er de ballen van,... (van dat stunten dan, kan nog net een burnout maken maar dan houdt het ook op...)

Ik en FitNiX (aka Jeroen en Rens) zijn bezig met de inschrijving (voor het stunten in Utrecht)! *D

Ben ook geinteresseerd !

[me]Jessy zit liever achterop :P [/me]
Graag zelfs, gaan die wheelies ook wat makkelijker ;)
 
Ben zeker geinteresseerd, al ken ik er de ballen van,... (van dat stunten dan, kan nog net een burnout maken maar dan houdt het ook op...)Ben ook geinteresseerd !

Cool!

ik wil ook langzaam kunnen wheelien 8-)
 
Laatst bewerkt:
Ben zeker geïnreseert. Ben van de omgeving antwerpen dus nie echt zo ver. Laat dan nog maar iets weten. greetz

Hoi
Wil jij me een e-mail sturen, zodat ik jouw adres ook heb, is makkelijker straks met iedereen aanschrijven.
Alvast bedankt :]
 
Jammer, Moet nog 1 examen doen en heb ook nog geen motor.
Misschien iets voor de toekomst, want tongeren is niet ver weg voor me.
 
Stuntlady ik heb je een mailtje gestuurd dus noteer mij ook maar.
Maakt me niet zoveel uit of het in Ned of Belgie is.
Loek
 
bea wil je mij ook op de hoogte houden ben wel geintresseerd ben al aan het oefenen geslagen maar het kan altijd hoger en langer
 
Jammer, Moet nog 1 examen doen en heb ook nog geen motor.
Misschien iets voor de toekomst, want tongeren is niet ver weg voor me.

Hoi hoi
Het wordt toch pas april 2005 voor er gekeken wordt hoe en wat, dus dan heb jij allang je rijbewijs ;) En wie weet ook al een motor. Succes met lessen :]
Wil jij me wel een mailtje sturen, zodat ik je e-mail adres heb. De inschrijvingen gaan vanaf nu,ook voor lokatie Tongeren , via maxx-events.
Groetjes Bea
 
Als je wil gaan stunten haalt zo'n dagje niet veel uit. Met dat geld kan je beter het circuit op. Deeeeeenkik dan. Kan natuurlijk wel lachen zijn met die kerel maar dan liefst niet op je eigen motor.

Wie serieus wil leren stunten kan beter een tweedehands r1 of gsxr1000 kopen (eventueel met schuifschade al op). Ding een beetje beschermen met valbeugels en wheeliebar of wetikveel en gaan oefenen in een indurstriepark of een grote parking.
 
Als je wil gaan stunten haalt zo'n dagje niet veel uit. Met dat geld kan je beter het circuit op. Deeeeeenkik dan. Kan natuurlijk wel lachen zijn met die kerel maar dan liefst niet op je eigen motor.

Wie serieus wil leren stunten kan beter een tweedehands r1 of gsxr1000 kopen (eventueel met schuifschade al op). Ding een beetje beschermen met valbeugels en wheeliebar of wetikveel en gaan oefenen in een indurstriepark of een grote parking.

Ooit al eens zo'n lesdag meegemaakt ?? Zo ja, dan snap ik deze opmerking niet zo. Zo nee, kom dan eens kijken. Je kunt wel een beetje met je motor gaan lopen gooien, en zien waar het schip strand...of liever gezegd, je motor. En ik neem aan dat dat dan ook je eigen brikkie is :? Dus ja, ook met zo'n lesdag pak je je eigen motor. Maar je leert dan van een prof wat je moet doen, en vooral, wat je moet laten. En heus, na zo'n dag maakt iedereen een wheelie en een stoppie. En was je al zover, dan kun je nog meer leren. Een beetje gooien en smijten kan iedere motorrijder wel met zijn bike, maar gecontrolleerd stunten?? En als je dan weet hoe het moet, kun je daarna inderdaad heel veel gaan oefenen op een terrein, om het te perfectioneren. Maar ieder het zijne denk ik dan maar, ook jouw mening daarover respecteer ik.
Echt, kom eens kijken, dan praten we verder ;)
P.S. Het zijn ook nog eens erg gezellige dagen :]
 
Cool!
sjah ik kan wel wheelie.. maar die snelle wheelies (+/- 160 km/u) worden ook saai..
ik wil ook langzaam kunnen wheelien 8-)
Wheelie's lukken enigzins, ik wil ze beter kunnen controleren, en ook langer vast kunnen houden,
ook op lage snelheid :)
Stoppie's kan ik nog helemaal niet, maar wil ik zeker ook wel leren, die lijken me het moeilijkst... :o
 
ik doe zeker mee,het lukt me ni echt goe een wheelie te maken
hopelijk moet ik ni werken die dag,hoe sneller die dag vast staat
hoe beter .
kan ik verlof vragen
 
ik doe zeker mee,het lukt me ni echt goe een wheelie te maken
hopelijk moet ik ni werken die dag,hoe sneller die dag vast staat
hoe beter .
kan ik verlof vragen

Hoiii
Gezien het aantal aanmeldingen tot nu toe, zouden het wel eens 2 of 3 lesdagen kunnen worden, dus meer kans dat er een geschikte datum voor jou tussen zit.
Dus bij deze, lokatie Tongeren gaat door, en kun je je nu al aanmelden.
Tot dan :] Groetjes Bea
 
Hoiii
Gezien het aantal aanmeldingen tot nu toe, zouden het wel eens 2 of 3 lesdagen kunnen worden, dus meer kans dat er een geschikte datum voor jou tussen zit.
Dus bij deze, lokatie Tongeren gaat door, en kun je je nu al aanmelden.
Tot dan :] Groetjes Bea
Heb je ook al data's wanneer het gaat plaatsvinden, ik vind het namelijk niet zo erg dat ik dat tering end moet rijden ervoor.
Oh ja en op die site staat dat het niet zeker is dat het nog in utrecht word gehouden want ze mogen dat terrein niet meer gebruiken.
 
Heb je ook al data's wanneer het gaat plaatsvinden, ik vind het namelijk niet zo erg dat ik dat tering end moet rijden ervoor.
Oh ja en op die site staat dat het niet zeker is dat het nog in utrecht word gehouden want ze mogen dat terrein niet meer gebruiken.

Ok, gaat lekker zo....fijn hè, Nederland met al zijn bekrompen regeltjes :?
Maar goed, ik ben aan het bellen, hoop snel duidelijkhied te hebben hierover. Je weet ondertussen al dat je je kunt aanmelden voor lokatie Tongeren? Snel doen hoor, want het loopt storm.
Data is er helaas nog niet bekend, word denk ik pas na april 2005.
Groetjes Bea
 
ben ook wel geintresseerd voor dit :P
alleen woon ik in het noorden van NL en word het dus een eind rijden naar belië.
maar kunnen we altijd een paar daagjes uit van maken :+


maar ff over het eigen motor gebruik.
natuurlijk begrijpelijk omdat je je eigen motor het best ken.
maar om eerlijk te zijn heb ik nog nooit een weelie gedaan, alleen met hard wegrijden krijg ik het voorwiel wel iets van 30cm de lucht in, maar dan houd het op.

Tot nu toe ook nog nooit geoefend om een "normale" weelie te doen, omdat ik bang ben om achterover te slaan en dus mijn bike in de prak te jagen.


Hoe zit dat met dit soort dagen, gebeuren er ongelukken of is dat tot nu toe nog niet gebeurd???

tot nu toe iig wel intresse dus ;)
 
ben ook wel geintresseerd voor dit :P
alleen woon ik in het noorden van NL en word het dus een eind rijden naar belië.
maar kunnen we altijd een paar daagjes uit van maken :+


maar ff over het eigen motor gebruik.
natuurlijk begrijpelijk omdat je je eigen motor het best ken.
maar om eerlijk te zijn heb ik nog nooit een weelie gedaan, alleen met hard wegrijden krijg ik het voorwiel wel iets van 30cm de lucht in, maar dan houd het op.

Tot nu toe ook nog nooit geoefend om een "normale" weelie te doen, omdat ik bang ben om achterover te slaan en dus mijn bike in de prak te jagen.


Hoe zit dat met dit soort dagen, gebeuren er ongelukken of is dat tot nu toe nog niet gebeurd???

tot nu toe iig wel intresse dus ;)

Tja helaas...er gebeuren zeker wel ongelukjes. Maar meer ook omdat iemand overmoedig wordt. Zich op laat jutten omdat die ander het wel kan. Of omdat ie wil laten zien dat ie beter is dan de rest. Nou, we weten allemaal dat dat foute boel is, met wat je ook doet. Dus als jij de rust en het geduld hebt om een goede wheelie te leren, komt het zeker goed. Je leert hem ook niet bij 160km/u hihi. Dus dat scheelt sowieso in de eventuele schade ;)
Meldt je vast aan bij www.maxx-events.nl , dan krijg je vanzelf de nodige info.
Groetjes Bea :]
 
hoi, Bea, ik heb interesse,(ik woon in Gouda, liefst heb ik het in de buurt, maar als ik naar belgie moet is dat geen bezwaar...) maar op de site waar je naar verwijst gaat het over 2004.
Is deze aanmelding voor meer info ook goed?
 
hoi, Bea, ik heb interesse,(ik woon in Gouda, liefst heb ik het in de buurt, maar als ik naar belgie moet is dat geen bezwaar...) maar op de site waar je naar verwijst gaat het over 2004.
Is deze aanmelding voor meer info ook goed?

Hoi
Er is voor het volgend jaar nog geen agenda. Maar dat komt goed. Schrijf je vast in en heb je vragen, stel die daar dan ook. Ik had al begrepen dat er problemen zijn wat betreft de lokatie in Utrecht. Gemeente doet lastig. Maar als Tongeren voor jou ook geen probleem is, is dat mooi.
Zie ik je zeker op één van de dagen daar :)
En zit je nog met vragen, schrijf me dan gerust op mijn E-mail.
Groetjes Bea :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan