Stuntlessen Kevin Carmichael 2005

je laat maaar iet horen wanneer er in tongeren word gestund
kunne altij nog wel bijgeschaafd worden...

allee tot dan

greetZ SetH

Hoi Seth
Wil je me even een mail sturen, dan heb ik jouw e-mailadres ook. Anders kan ik je niet op de hoogte houden ;)
Groetjes Bea
 
Heb hem binnen.

Mooi zo. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is zo. Trouwens, ik zag dat er in het blad Motor Revue, nov/dec, een heel stuk staat over lesdagen van Kevin C.
Best leuk om eens te lezen, krijg je een beetje een indruk van hoe zo'n dag gaat.
 
Ik hoop wel dat de inschrijvingen een beetje hetzelfde zijn als de intresse die hier word getoond.
Anders is het straks zo dat diegene die het eergst reageren achter het net vissen :?

Hoiii
Ik heb verders niets met het inschrijven en de organisatie zelf te maken. Maar ik weet dat de inschrijving officieel is begonnen, en ook op volgorde wordt afgehandeld. Dus maak je daar maar niet al te veel zorgen om. Ook weet ik dat Kevin een paar dagen langer blijft, als er veel inschrijvingen zijn. Maar er is op een gegeven moment wel een stop ja. En dan nog niet getreurd, want Kevin geeft vaker les. Dus gaan we gewoon voor de volgende ronde ;)

Heb ik meteen wel een vraagje voor diegene die al gemaild hebben naar maxx-events voor de lessen. Heeft iedereen al een schrijven terug gehad? Als dit nog niet zo is, en het duurt je te lang, laat het me dan even weten.
Groetjes Bea :]
 
volgens mij niet, maar hoorde je dat tzt wel geloof ik...


Het was dit jaar €159 per dag. Geen idee of de prijs gehandhaafd kan blijven, maar ik denk het haast wel. En jazeker, wheelie en stoppie garantie 8-)
Je staat genoteerd en ik hou je op de hoogte. Bewaar mijn e-mail adres ook maar, voor als je vragen tussendoor hebt, ok? Het kan nl even duren voor ik meer info hierover heb. Dus denk niet dat ik je vergeten ben :)
Groetjes Bea
 
Hallo allemaal.

Mij is gevraagd eens te zien of er genoeg animo is voor de gefaamde motorstuntlessen, gegeven door Kevin Carmichael. Waarom is mij dit gevraagd? Omdat de lokatie eens ergens anders is, namelijk in Tongeren Belgie. Uurtje rijden vanaf Einhoven, ter hoogte van Maastricht. Ik noteer de namen van geintresseerden, en zodra bekend is dat het doorgang kan vinden, laat ik jullie weten waar je je kunt inschrijven. En dan is er ook meer informatie over tijd, lokatie, prijs en dergelijke. Dus bij deze, laat even weten of je mee wilt doen.

Groetjes van Bea :]

Geinig. Interesse ja, afhankelijk van welke info nog volgt...
 
heb wel intresse!, woon zelf in almere dus valt opzich ook wel mee.
ik rij zelf een gixxer600 k8 , en schijt egt in e broek dat ik brokken maak, tijdens het stunten:P:P, is het wel eens voorgekomen dat het goed fout ging tijdens een les.?
wann is de volgende btw.?
mzl Ryan
 
heb wel intresse!, woon zelf in almere dus valt opzich ook wel mee.
ik rij zelf een gixxer600 k8 , en schijt egt in e broek dat ik brokken maak, tijdens het stunten:P:P, is het wel eens voorgekomen dat het goed fout ging tijdens een les.?
wann is de volgende btw.?
mzl Ryan

als je 4 dagen had gewacht, was de laatste post precies 4 jaar oud.
Regel bij m-f, dan krijg je een speciale vermelding....maar nu was je net iets te vroeg...
volgende keer beter :)

*O* vrijdag *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan