Stuntlessen Kevin Carmichael 2005

Stuntlady

MF'er
24 okt 2004
52
0
Helmond
Hallo allemaal.

Mij is gevraagd eens te zien of er genoeg animo is voor de gefaamde motorstuntlessen, gegeven door Kevin Carmichael. Waarom is mij dit gevraagd? Omdat de lokatie eens ergens anders is, namelijk in Tongeren Belgie. Uurtje rijden vanaf Einhoven, ter hoogte van Maastricht. Ik noteer de namen van geintresseerden, en zodra bekend is dat het doorgang kan vinden, laat ik jullie weten waar je je kunt inschrijven. En dan is er ook meer informatie over tijd, lokatie, prijs en dergelijke. Dus bij deze, laat even weten of je mee wilt doen.

Groetjes van Bea :]
 
met je eigen motor neem ik aan?

(ik weet niet of het er is) maar als het in nederland zou zijn zal ik er nog over twijfelen... maar belgie vind ik weer teveel van het goede... :)
 
Hoi Twin, bof jij even. Ik zie net dat je in omg.Utrecht woont. Er worden ook dagen gegeven op de Veemarkt Utrecht. Hou het eens in de gaten.
Kijk op www.maxx-events.nl Ik zal daar zeker ook aanwezig zijn en iedereen aanmoedigen ;)
 
afhankelijk van de prijs heb ik zeker wel intresse.
Ik heb het er wel voor over om naar belgié heen en terug te rijden.

Maar moet je al een beetje kunnen stunten of mag je ook een volledige noob zijn(zoals ik)
En moet het met je eigen motor of een van hun(heb zelf maar een cbr600f namelijk wel met superbikestuur)

Hoor er graag over
 
Rubbere Ronnie

Motor kunnen rijden is voldoende. En geloof het of niet, maar aan het eind van de dag kun jij een wheelie en een stoppie maken.....gaaf toch. Plus de gezelligheid van zo'n dag. Ik heb er al een paar meegemaakt, het zijn top dagen. Het is inderdaad de bedoeling dat je je eigen motor gebruikt. Dus vooral niet overmoedig worden, maar netjes doen wat Kevin je uitlegt, dan gaat er weinig fout. Wat ik al eerder vermeld heb, kijk eens op www.maxx-events.nl

Groetjes Bea
 
En geloof het of niet, maar aan het eind van de dag kun jij een wheelie en een stoppie maken.....gaaf toch.


Maar leer je ook nog meer. Dit zijn nou net de dingen, samen met een burnout, die je met even zelf proberen zo kunt. Ik neem aan dat Kevin wel wat extra's kan uitleggen?
 
Maar leer je ook nog meer. Dit zijn nou net de dingen, samen met een burnout, die je met even zelf proberen zo kunt. Ik neem aan dat Kevin wel wat extra's kan uitleggen?
[/quote]

Ja, zeker weten. Ook onze stuntman Dave, die toch al aardig wat fratsen uit kan halen op zijn motor, zal aan die lessen in Tongeren meedoen. Er is nog zoveel meer om te leren en te perfectioneren. Dus als jij van te voren aangeeft van....dat en dat kan ik al, dat wil ik beter kunnen, en dat wil ik leren....dan legt Kevin jou dat apart uit. Het is wel de bedoeling dat je wat verder komt toch ? ;)
Ik hoop wat van je te horen.

Groetjes Bea
 
OK ik wil wel meedoen. Laat maar horen wanneer!!


Mooi, staat genoteerd :) Zodra ik meer weet, krijg je bericht van me. Daarna is het de bedoeling dat je je via maxx-events in schrijft. Maar dat laat ik je vroeg genoeg weten.
Alvast bedankt hè? ;)
 
ik wil met alle liefde en plezier mee doen
maar weet niet of mijn fsx600f wel stunt materiaal is...
is me eerste fiest ( juni rijbewijs behaalt)
en denk dat stunten ook een rol kan spelen bij je verdere rij gedrag
positief dan...
omdat je fiets beter weet te hantere

als je zegt dat het KAN met mijn 15jaar ouwe fiets
dan probeer ik van de partij te zijn

greeetz Speedy

btw kom uit nijmegen dus binnen de NL zou voor mij ook beter uitkomen
 
ik wil met alle liefde en plezier mee doen
maar weet niet of mijn fsx600f wel stunt materiaal is...

btw kom uit nijmegen dus binnen de NL zou voor mij ook beter uitkomen

In principe is met iedere motorfiets een wheelie en stoppie te maken. Alleen heb je bij sommige motoren een hoop wheelie ervaring nodig om hem los te krijgen. Kijk maar eens wat Craig Jones uit haalt met een Harley :D
Dus met jouw motor is het zeker goed te doen. Benut de komende tijd goed, om je fiets beter te leren kennen. Misschien is een behendigheids les een goede aanrader voor je. Zou voor iedere motorrijder, die pas zijn rijbewijs heeft, iets goeds zijn in mijn ogen.
Ik hoop je te zien in Utrecht.

Groetjes Bea
 
dit citeer ik uit een mail van haar:

Er worden dus ook stuntdagen georganiseerd op de Veemarkt in Utrecht. De agenda voor volgend jaar is nog niet klaar, maar je kunt je zeker al inschrijven.
Kijk maar op www.maxx-events.nl voor info
 
ik woon zelf in maastricht, dus tongeren is geen probleem, afhankelijk van de prijs (en wheely en stoppie garantie ;) ) wil ik ook wel meedoen!!

lijkt me mega vet!
 
ik woon zelf in maastricht, dus tongeren is geen probleem, afhankelijk van de prijs (en wheely en stoppie garantie ;) ) wil ik ook wel meedoen!!

lijkt me mega vet!

Het was dit jaar €159 per dag. Geen idee of de prijs gehandhaafd kan blijven, maar ik denk het haast wel. En jazeker, wheelie en stoppie garantie 8-)
Je staat genoteerd en ik hou je op de hoogte. Bewaar mijn e-mail adres ook maar, voor als je vragen tussendoor hebt, ok? Het kan nl even duren voor ik meer info hierover heb. Dus denk niet dat ik je vergeten ben :)
Groetjes Bea
 
Mmm... rest de vraag wat er voor jou aan de strijkstok blijft hangen.... 8-)

Hahaha, wat een vraag weer....Nederlander zeker ;)
Ik doe alleen vooronderzoek zeg maar, de rest is aan maxx-events en Kevin Carmichael. Ik organiseer dit verders niet, ben tussenpersoon dus. Vraag me even af waarom ik me aan het verantwoorden ben hier :?
Maar vraagje aan jou......als iemand tijd en geld steekt in iets, is het dan niet meer dan normaal dat het ook iets opleverd???? Beetje meer voor Kevin en de organisator, beetje minder voor de overigen ? Ik denk dat er maar weinig mensen stil staan wat er bij komt kijken, om zoiets te organiseren.
Dus met een beetje mazzel krijgen wij gratis broodjes die dag 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan