MeanBlueMan
Moderator a la Pastafari
Neejh, zie je toch zo... Het snorrengehalte is niet hoog genoegDus dit ben jij samen met je collega's
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Neejh, zie je toch zo... Het snorrengehalte is niet hoog genoegDus dit ben jij samen met je collega's
Ik zie hier (in Arnhem) regelmatig zo'n kerel op een rood-witte R1 rijden; bij elk stoplicht op het achterwiel trekken en daarna met een noodgang door de bebouwde kom racen Waarschijnlijk hij z'n R1 nu kwijt...
Kijk en door zulke posers krijgen alle motorrijders zo'n "goede" naam
Ik zie hier (in Arnhem) regelmatig zo'n kerel op een rood-witte R1 rijden; bij elk stoplicht op het achterwiel trekken en daarna met een noodgang door de bebouwde kom racen Waarschijnlijk hij z'n R1 nu kwijt...
Kijk en door zulke posers krijgen alle motorrijders zo'n "goede" naam
Ze zeggen dat wheelies ook veel door posers worden gedaan terwijl ze eigenlijk helemaal niet zo goed kunnen wheeliën. Soms klopt dat ook wel als ik dat zo af en toe eens zie en dan brengt men het onder bij "je voertuig niet voldoende onder controle hebben" en daarmee gevaar opleveren.Mja.. nu heb ik het nog niet écht uitgezocht, maar wel al vaker gehoord..
'Wheelie maken kost je een bekeuring'
Zeg Mijnheer Baksteen, waarom kost mij een 'wheelie' maken een bekeuring? Als ik dat doe met mijn motorfiets breng ik in principe niemand in gevaar.. ook mijzelf niet. Dus waarom is dat strafbaar?
Dat 200km/u rijden op een B-weg vind ik ook wat overdreven hard.. 100km/u zou nog acceptabel zijn, maar zulke snelheden behaal ik alleen maar op 'lege' snelwegen en dan vaak 's nachts. (ooit een keer in een M3 staande gehouden met een maatje toen we op weg naar huis waren 's nacht met een gang van 250km/u (z'n M3 haalde makkelijk de 320km/u) maar door de KLPD ff voor praatje staande gehouden, in eerste instantie bekeuring etc, maar op een lege (écht leeg) brneg je toch niemand in gevaar? de agent in kwestie kon ons daar geen ongelijk in geven en we waren broodnuchter dus het bleef bij een 'rij voorzichtig' melding)
het gaat mij erom, als ik niemand in gevaar ben, waarom zou ik strafbaar zijn?!?
okok, op zich moet je je aan de maximum gestelde snelheid houden, mee eens.
Maar als jij dat niet bent wiens foto's ben je dan aan het postenNeejh, zie je toch zo... Het snorrengehalte is niet hoog genoeg
[...]
Ze zeggen dat wheelies ook veel door posers worden gedaan terwijl ze eigenlijk helemaal niet zo goed kunnen wheeliën. Soms klopt dat ook wel als ik dat zo af en toe eens zie en dan brengt men het onder bij "je voertuig niet voldoende onder controle hebben" en daarmee gevaar opleveren.
Bmw M3 makkelijk 320 km/u...
'Wheelie maken kost je een bekeuring'
Zeg Mijnheer Baksteen, waarom kost mij een 'wheelie' maken een bekeuring? Als ik dat doe met mijn motorfiets breng ik in principe niemand in gevaar.. ook mijzelf niet. Dus waarom is dat strafbaar?
Overigens....Net even hard een poging gedaan te denken....en tot de conclusie gekomen dat ik met dat plaatje wat flame-erig overkom richting "Bart > rossi rules" en "Sictc" en dat was ook weer niet de bedoeling, sorry als dat zo overgekomen is.
Nee hoor, maar t is wel leuk als iemand zo vanzelfsprekend post terwijl daarmee tegelijk aangetoond word dat ie eigenlijk niet weet waar hij over praat
Verder heb ik nergens de naam van niemand hoog gehouden dus echt indrukwekkend is je reply niet , afgezien van onbeschofte woordkeus. maar da's mijn persoonlijke mening, daarmee zeg ik dus meer over mezelf dan over jou, reageren dus niet verplicht, mocht je je nu aangevallen voelen
Zoals je laatst zag met die Impreza waar ze de controle starten op 200 meter afstand, erheen rijden, en dan de gemiddelde snelheid pakken Bovendien gebeurt het overal dus het boeit mij niet of die persoon nou Gelderland-West, oost noord of zuid bedoelde.
Aha.. ik ben dus niet de enige die opvalt dat bij heel veel 'metingen' er geen start te zien is op TV en van degene die wel te zien zijn, de meting foutief is, en indien niet foutief (lees: hoog) genoeg, pakken we de kilometerteller van de auto zelf, die zo'n 10% hoger is dan de provida, vaak net genoeg om iemand die 160km/h rijdt voor 170km/h zijn rijbewijs af te pakken... laat staan de momenten dat de teller gestart wordt en pas stil staat als er zo'n 500m goedgemaakt is, en dan krijg je me toch afwijkingen....
Maak jij eens een noodstop tijdens een wheelie, of wijk eens flink uit. Gaat allemaal niet lekker. Dus mjah kan wel gevaarlijk zijn he voor anderen. Maar goed wheelies zijn gewoon vet, al kan ik het zelf (nog) niet.
Je maakt ook een wheelie in de file??
al kan ik het zelf (nog) niet.
Dat was NIET de relatie waarin jij de term gebruiktte. En NIEMAND, zeker jij niet, die te bepalen heeft waar ik mijn mening over geef.Er wordt echt véél te vaak enkele honderden meters goedgemaakt
Moet men niet gaan zeuren als de term 'nsb'er' valt.
nsb....zou die dit bedoelen ....Dat was NIET de relatie waarin jij de term gebruiktte. En NIEMAND, zeker jij niet, die te bepalen heeft waar ik mijn mening over geef.
Of "zeur" zoals jij het zegt.
Zonder de geschiedenis ongezien te willen begraven vind ik de manier waarop jij die term ronstrooid gewoon domweg ongepast. En ja, ik durf dan zelfs tegen jou in te gaan
Ik heb in meerdere topics je eerlijke manier van je mening geven gewaardeerd, zelfs als deze lijnrecht ingaat tegen de op dat moment ingaande mening en wat dat betreft respecteer ik je absoluut.
Maar met dit soort dingen vind ik je onbeschoft en vraag ik me af of je uberhaupt weet waar je t over hebt. Je kan niet zeggen dat t "gewoon" en "normaal" zou moeten zijn om iemand voor NSBér uit te maken.
Dat zou een verklaring kunnen zijn ..[nsb....zou die dit bedoelen ....
Oh nee Volgens mij wel. Die collega's meten kennelijk foutief, en die personen duidde ik met die term aan. Niet Dhr. Baksteen.Dat was NIET de relatie waarin jij de term gebruiktte.
Ik bepaal ook niet waar jij je mening over geeft, probeer ik ook niet, maar mag best mijn mening geven over hoe jij je mening hier in dit topic gaf (evt. 2 keer lezen).En NIEMAND, zeker jij niet, die te bepalen heeft waar ik mijn mening over geef.
Of "zeur" zoals jij het zegt.
Over de term NSB'er, waarschijnlijk niet netjes maar volgens mijn inzicht (zal een heel ander inzicht zijn) best tekenend voor de manier waarop vele verkeersagenten hedentendage te werk gaan. En dan durf ik dat gewoon te noemen, wellicht onbeschoft maar ó zo heerlijk tekenend voor de werkwijze hier op de weg.Zonder de geschiedenis ongezien te willen begraven vind ik de manier waarop jij die term ronstrooid gewoon domweg ongepast. En ja, ik durf dan zelfs tegen jou in te gaan
Ik heb in meerdere topics je eerlijke manier van je mening geven gewaardeerd, zelfs als deze lijnrecht ingaat tegen de op dat moment ingaande mening en wat dat betreft respecteer ik je absoluut.
Maar met dit soort dingen vind ik je onbeschoft en vraag ik me af of je uberhaupt weet waar je t over hebt. Je kan niet zeggen dat t "gewoon" en "normaal" zou moeten zijn om iemand voor NSBér uit te maken.
Jullie weten niet hoe die apparatuur werkt, dat moge inmiddels duidelijk zijnOh nee Volgens mij wel. Die collega's meten kennelijk foutief, en die personen duidde ik met die term aan. Niet Dhr. Baksteen.
Ik bepaal ook niet waar jij je mening over geeft, probeer ik ook niet, maar mag best mijn mening geven over hoe jij je mening hier in dit topic gaf (evt. 2 keer lezen).
[/qoute]
Krijg hoofdpijn van deze zin.... Oké, maar waarom je mijn mening gelijk "zeuren" noemt??
Idd, heel ander inzicht, mogelijk veroorzaakt door een heel andere achtergrond maar iig door een andere manier van kennis dragen van werkwijzenOver de term NSB'er, waarschijnlijk niet netjes maar volgens mijn inzicht (zal een heel ander inzicht zijn) best tekenend voor de manier waarop vele verkeersagenten hedentendage te werk gaan. En dan durf ik dat gewoon te noemen, wellicht onbeschoft maar ó zo heerlijk tekenend voor de werkwijze hier op de weg.
Overigens...ik heb t daarbij geheel NIET over bv het radarBELEID zoals dat tegenwoordig uitgevoerd word, maar dat wist je al wel geloof ik
Maar ik heb t verder puur over de term NSB die je gebrukt, dat is het enige wat ik niet erg netjes vind, ik vind dat ook niet passen, ongeacht over wie je t zou hebben. Je bent verbaal ook vaardig genoeg om je op een andere manier uit te drukken
Maare..ik ben wel weer klaar met deze discussie, draagt niet echt bij verder en verschillende meningen zullen er vast altijd blijven.
Inhoudelijk....??Ik ken de lokatie en iemand die daar 200 rijdt is op z'n minst gezegd..."Niet slim bezig"...*
En hij is niet achterhaald door een VROSauto ofzo maar gewoon door een opvallende motor, ook niet echt handig...
*slecht wegdek en vaak erg smerig
Jullie weten niet hoe die apparatuur werkt, dat moge inmiddels duidelijk zijn
Leg anders vooral uit waar je de juiste manier van werken hebt geleerd ???
En anders...wel fijn dat ze t dan uitzenden, even tapen en meenemen richting rechter kat in het bakkie
Dan zijn we daar over uit.Idd, heel ander inzicht, mogelijk veroorzaakt door een heel andere achtergrond maar iig door een andere manier van kennis dragen van werkwijzen
Overigens...ik heb t daarbij geheel NIET over bv het radarBELEID zoals dat tegenwoordig uitgevoerd word, maar dat wist je al wel geloof ik
Maar ik heb t verder puur over de term NSB die je gebrukt, dat is het enige wat ik niet erg netjes vind, ik vind dat ook niet passen, ongeacht over wie je t zou hebben. Je bent verbaal ook vaardig genoeg om je op een andere manier uit te drukken
Maare..ik ben wel weer klaar met deze discussie, draagt niet echt bij verder en verschillende meningen zullen er vast altijd blijven.
Inhoudelijk....??Ik ken de lokatie en iemand die daar 200 rijdt is op z'n minst gezegd..."Niet slim bezig"...*
En hij is niet achterhaald door een VROSauto ofzo maar gewoon door een opvallende motor, ook niet echt handig...
*slecht wegdek en vaak erg smerig
[(zal een heel ander inzicht zijn) best tekenend voor de manier waarop vele verkeersagenten hedentendage te werk gaan. En dan durf ik dat gewoon te noemen, wellicht onbeschoft maar ó zo heerlijk tekenend voor de werkwijze hier op de weg.
Wat denk jij, dat ik zelf ooit de maximumsnelheid overtreed
Hou je dan aan de regels, dan krijg je ook niet met verkeersagenten te maken.
Race en wheelie op het circuit of een afgesloten terrein dan heb je nooit iets met de verkeerspolitie te maken!
Mocht je op de weg racen, stunts uithalen neem dan ook je verantwoordelijkheid en begin niet te piepen als meneer agent je wijst op je gedrag.
Natuurlijk is het nooit leuk als de vinger op de zere plek word gelegd, maar jij maakt de overtreding, dan is het natuurlijk erg makkelijk om iemand een Nsber te noemen.
En ja, die M3 is speciaal voor hem getuned toen ie em 2 jaar geleden af fabriek kocht.. zijn beste maatje is directie bij één van NL-s BMW-dealers.. hij kreeg em ook met ingebouwde stinger, werkende DVD-speler tijdens rijden (was wel zo handig voor z'n vriendin als ze weer eens op ski-vakantie gingen richting Italië).. toerenbegrenzer was er dan ook af.. Helaas heeft hij de auto moeten verkopen wegens financiële toestanden. BMW heeft zelfs een keer het motorblok onder garantie vervangen, toen ie em in Duitsland had opgeblazen.. reactie BMW: 'KAN NIET!' dus, nieuw blokje hehe..