stuntschool??

nee eigenlijk niet we hebben hier niet van die mooie spots

geen grote parkeer plaats of zo of lange rustige weg
pff das minder he

dan moet het zo maar is op de weg
das dus nikssssss

;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(


Ik heb beetje hetzelfde probleem..

maarja het is allemaal begonnen op de streets he ;)
maar oefenen is wel fijner op een rustige weg..
Druk aan het zoeken hier zodat ik niet steeds naar het westen hoef..
 
Krimpen kom ik vandaan
en daar is echt niks ja dan moet je een jezus end rijden
voor een leuk spotje

das dus niks he da liks
 
mailen naar mij, dan spreken we eens af ofzo? weet wel een oefenplek voor je.. is misschien even rijden maar kan je de hele dag lamstralen en is niet mijn vaste stekkie..

was vandaag erg geslaagd met Nils, aka gsxr750wtelefonica. ik ga wat fotos uploaden en plaatsen!!
 
my.php


de rest van de fotos is te groot voor imageshack en ik heb geen resize gebeuren.. kan iemand hosten of resizen naar onder de 1 mb per foto?
 
mailen naar mij, dan spreken we eens af ofzo? weet wel een oefenplek voor je.. is misschien even rijden maar kan je de hele dag lamstralen en is niet mijn vaste stekkie..

was vandaag erg geslaagd met Nils, aka gsxr750wtelefonica. ik ga wat fotos uploaden en plaatsen!!
vandaag was echt f*cking gaaf
laat maar weten waar en wanneer dat oefenplekkie is ik ben weer van de party
 
Hmmm erg gaaf !!!

:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}

Ik ken deze lokatie .... erg leuk ja ... en nu snap ik waar al die zwarte strepen vandaan komen !!

super ..... wil-ik-ook ... maar ik kan nog helemaal niks buiten op twee wielen rijden ....

Als jullie nog een keertje gaan mail me dan aub ....
 
vraagje
hoe weet je nou hoe verr je kan gaan ?

zo lulig he met proberen en dan achteroverrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
weet je niet gewoon gaaaan
je moet je voet op de rem houden en als je denk te ver te gaan gewoon rem in
of anders je gas los
beter eerst proberen dan merk je het wel
niet dat ik nou de beste wheelieer ben
ik heb ze vandaag voor het eerst gemaakt
maar beter ga je gewoon doen
 
zal binnenkort een een foto posten hoe ver je kan gaan.. met het achterlicht aan de grond dus!! heb daarvoor gisteravond een speciale beugel overheen geplaatst, de zogenaamde scrape-bar, die voorkomt dat de achterkant niet beschadigt. zo;n ding voorkomt dus niet dat je niet achterover gaat!! het is allemaal techniek, zo'n wheely, en niet een beetje als een boer aan het gas gaan hangen zoals 90%doet, die doen dan ook powerwheelies (remember de uitleg nils?)
 
Laatst bewerkt:
zal binnenkort een een foto posten hoe ver je kan gaan.. met het achterlicht aan de grond dus!! heb daarvoor gisteravond een speciale beugel overheen geplaatst, de zogenaamde scrape-bar, die voorkomt dat de achterkant niet beschadigt. zo;n ding voorkomt dus niet dat je niet achterover gaat!! het is allemaal techniek, zo'n wheely, en niet een beetje als een boer aan het gas gaan hangen zoals 90%doet, die doen dan ook powerwheelies (remember de uitleg nils?)
die deed ik toch ook van die power wheely's
volgende keer probeer ik clutch wheely
(heb ik onthouden)
 
hij bedoelt.. dat je doormiddel van power omhoog blijft inplaats van balans.

dus door het vermogen blijft je voorwiel van de grond.. dus ben je beperkt in een bepaalde de afstand. Wanneer je einde van je vermogen zit valt die neer..
Op balans zou je altijd door kunnen gaan.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan