stuntshow zaterdag, toertochtje zondag

Stuntpoes23

Geblokkeerd account
6 okt 2001
50
0
Lommel
Zaterdag stuntshow in Alteveer (Groningen).
Verdere informatie: www.avz-stuntriding.com

De Zeeuwse motorclub vereniging organiseert zondag weer een leuk scheurritje, voor degene die zin hebben om mee te gaan: 0m 10 uur bij het BP station Goes-zuid.
Voor verdere informatie kan je me altijd emailen:
Linda_avzstuntriding@hotmail.com :]
 
p.s. Zondag zal Arian ook bij de motor toer tocht aanwezig zijn, voor degene die dan mee gaan zullen we ook nog wel even een showtje geven *D
 
Bericht op http://www.clubs.nl/community/default.asp?club=Zeeuwse+motorvriendenclub.&firstVisit=true

--10uur vertrek vanaf de Bp-pomp Goes-Zuid.
--Rijden richting Yerseke vanwaar de krukeltoer vertrok om de eerste foto's te maken.
--Stukje toer voorijden voor 18Augustus die ons zal brengen langs de volgende plaatsen;
OOSTDIJK
WOUW
KRUISLAND
OUD GASTEL
ZEVENBERGEN
MOERDIJK
LAGE ZWALUWE
DRIMMELEN
HANK
NIEUWENDIJK
SCHELLUINEN
HARDINGSVELD GIESSENDAM
WIJNGAARDEN
OUD ALBLAS
KLUNDERT
ZWINGELSPAAN
DINTELOORD
KRABBENDIJKE
We hoeven niet alle plaatsen aan te doen maar dan hebben jullie een beeld of idee waar er foto's genomen kunnen worden.
Als de leden liever later weg willen dan lezen we dat vast...............donderdag wil ik de clubmail de deur uit doen voor iedereen.
Motorgroeten Louis.

Verder weet ik ook niet, het is wel heel makkelijk te vinden, gewoon bij Goes-Zuid eraf en je ziet het vanzelf aan de linker kant.....
 
Zaterdag stuntshow in Alteveer (Groningen).
Verdere informatie: www.avz-stuntriding.com

De Zeeuwse motorclub vereniging organiseert zondag weer een leuk scheurritje, voor degene die zin hebben om mee te gaan: 0m 10 uur bij het BP station Goes-zuid.
Voor verdere informatie kan je me altijd emailen:
Linda_avzstuntriding@hotmail.com :]

Hé linda was jij diegene die voor op Arjan z'n fiets was te bewonderen in de Kixstart??? :}
 
[Off-topic]
Welke kleur :?
[/Off-topic]
Roze 8-)

Zoiets wou Max geloof ik:

kaw-zzr1100-92-bikepics-33435.jpg


})
 
ja in de Kicx dat ben ik :j :] :p
hahahaha..........
M'n schoonmoeder over de zeik, begon me uit te kafferen........
Ik vind het een mooie, GEEN ordinaire foto!!
en wat iedereen er van vind interesseerd me NADA!
XXXX-Linda
 
ja in de Kicx dat ben ik :j :] :p
hahahaha..........
M'n schoonmoeder over de zeik, begon me uit te kafferen........
Ik vind het een mooie, GEEN ordinaire foto!!
en wat iedereen er van vind interesseerd me NADA!
XXXX-Linda

Daar ben ik het helemaal mee eens!!!!!!!
4870


Een Bandit 1200 met een prachtige vrouw, wat kan een man zich nog meer wensen :}
 
Kom je ook voor op zitten als ik mijn bandje op rook. :9~
Haal ik eerst ff een nieuwe band.

Ereug leuke foto trouwens.
Niks om voor te schamen.
Wat mooi is moet je laten zien.

SUC6 met stunten.
 
Hahaha die stuntpoes........ik kom je ook overal tegen :]
Leuk dat je ons tochtje aankondigde hier........enne die foto blijft tof samen met Arian......mooi dat de ZMVC de primeur had voor de andere foto's.......afijn een verslag van gisteren.

Hallo leden, vandaag is de ZMVC weer op pad geweest en heeft weer van alles meegemaakt, niet alles even leuk overgens
Het verhaal;
Vanochtend scheen het zonnetje al vroeg...........mooi motorfreak krijgt er weer gelijk zin in..........na het ophalen van Peter met de ZL1000 vertrokken naar het punt van afspraak........natuurlijk stonden sommige leden alweer te trappelen van ongeduld
Wat later dan verwacht stonden er 13 motoren klaar voor vertrek..........Arian kon het natuurlijk niet laten om even zijn handtekening achter te laten bij de BP-pomp en Goes-Zuid was gelijk wakker gebruld via de Micron demper.........hehehe wat een sound geeft dat toch.
De eerste kilometers voerden ons over de A58 richting Bergen op Zoom met hier en daar even een ontsnapping uit het peleton motorrijders
Na wat bochtige weggetjes na BoZ hebben we koers gezet richting Dinteloord.............goed asfalt en de banden warm, zon in overvloed en de temperatuur goed...........de ingredienten voor een geslaagde dag............maar!!!
We besloten aktie foto's te nemen in de buurt van het Hellegatsplein..........het onder de motorrijders bekende Circuit aldaar.............hier hebben we na het roken van een peuk de motoren gestart voor de aktie foto's...........het begin was goed met de titanium knee-sliders van Arian.........de vonken der af zak me zegge!
Een telefoontje aan het adres van Peter met de ZL1000 maakte een abrupt einde aan de voor hem al mooie dag...........zijn schoonvader was erg slecht en moest met spoed naar huis..........ik mag van Peter melden dat het ondertussen weer goed gaat en dat hij de volgende keer er weer bij zal zijn
Het noodlot trof de ZMVC enkele minuten later............een lid met een Bandit 1200 ging onderuit als gevolg van het niet aan kunnen remmen van een bocht.........een verkeerde inschatting, koude banden..........zeker weten doe ik het niet maar de schade is behoorlijk groot..............dit hebben we nog niet eerder mee gemaakt in ons bestaan van de ZMVC dat er iemand tijdens een van onze dagen onderuit gaat.........klote, spijtig en niet eerlijk
Ik zelf was tijdens het voorval al bezig met het nodige bochten werk en kwam er pas later achter dat dit gebeurd was.........wel zag ik iemand zijn motor behoorlijk roken maar dit alles in een flits..........de auto's en de bochten goed doorkomen was op dat moment belangrijker dan wat er zich in de berm afspeelde, geloof mij als ik het had zien gebeuren denk ik dat er weinig aktie foto's genomen zouden worden.........dit gun ik niemand toe.
Naar mijn idee heb ik goed gewerkt in de bochten.............na afloop waren de banden goed warm en behoorlijk aangevreten..........!
Heel goed te begrijpen dat voor onze Bandit rijder de lol er snel af was en met 2 rijders minder zijn we naar Restaurant Grevelingen gegaan om te eten, drinken en even na te praten over het gebeurde van zonet.
We besloten de aktie foto's maar te laten bij wat we hadden.........tijd voor meer veilige foto's.........Bruinisse was snel gevonden en hier heeft Arian nogmaals laten zien wat er allemaal met een motor mogelijk is.............leuke groepsfoto gemaakt en ik zelf had de eer om de motor van Zofia eens te proberen........heel voorzichtig want er was al genoeg kapot gegaan deze dag................rijdt heerlijk Zofia...bedankt dat ik dit ff mocht voelen.
Voor de rest hebben we nog een redelijk aantal kilometers gereden langs allerlij plaatsen en moeten schuilen voor een onweersbui..............dit bij de speelmansplaten.....de thuishaven van AvZ-stuntriding......drinken en praten over onze hobby waren de sleutelwoorden.............hierna hebben we koers gezet richting huis.
Een mooie dag met een wrange bijsmaak........!
 
Terug
Bovenaan Onderaan