Stuur aanpassen?

Alexxx_the_one

MF veteraan
3 jun 2005
8.932
908
Den Haag
Facebook
Twitter
Hey guys,

Ik ben aan het kijken naar cruisers etc, maar vroeg me af hoe lastig het is om een stuur aan te passen. Van een "M" stuur naar een recht stuur.

Foto's als voorbeeld
 

Bijlagen

  • Screenshot_20210221-162919_Facebook.jpg
    Screenshot_20210221-162919_Facebook.jpg
    29,6 KB · Weergaven: 20
  • Screenshot_20210221-163402_Marktplaats.jpg
    Screenshot_20210221-163402_Marktplaats.jpg
    10,1 KB · Weergaven: 16
Je moet alles overschroeven en potentieel kabels inkorten / verlengen.

Als je een beetje handig bent moet dat goed te doen zijn.
 
1e is geen m stuur, maar eerder een buckhorn ;)

Als je naar dat rechte stuurtje gaat, gok ik dat je kabel te veel hebt. Mooi. Netjes wegwerken en starre kabels andere route geven.
 
1e is geen m stuur, maar eerder een buckhorn ;)

Als je naar dat rechte stuurtje gaat, gok ik dat je kabel te veel hebt. Mooi. Netjes wegwerken en starre kabels andere route geven.
Geen idee wat de precieze omschrijving is 😊.

Gaat me meer om de hoeveelheid moeite die het kost om het zelf te doen. Zie veel occassions die ik leuk vind, maar dan met zo'n Buckhorn stuur
 
Is er iemand in de omgeving van Den Haag die mij zou kunnen helpen hierbij, mocht het nodig zijn?
 
Let op dat je dezelfde stuur diameter aanschaft, en dan gewoon beginnen, maak anders eerst goede foto's hoe het zat.
 
1e is geen m stuur, maar eerder een buckhorn ;)

Als je naar dat rechte stuurtje gaat, gok ik dat je kabel te veel hebt. Mooi. Netjes wegwerken en starre kabels andere route geven.
Ik weet zeker dat stuur 1 veel comfortabeler zit als stuur 2, zeker om te cruisen. Met stuur 2 wordt het "Crunchen".
Stugge kabel een andere loop geven komt er niet uit te zien, verkeerde zuinigheid. En met die bekabeling elektra gewoon rustig beginnen, als het lukt door het stuur, geeft een prachtig uiterlijk.
ACtC-3fgRWYK6PwSboHih8UlGEpguEDL4eBt--ltZHN_zMu0oZSOc_8T9BL94FpHTgYTnZlh6mvTnCMTectpo4gTIsNGtHa6ORCHfXmKh-L9W0_LqgRALjhdTeJAsXiisIZnkhJBHaAKTQ2WtBfeS36VkgYh=w1193-h895-no

En zo hoort het er uit te zien, model stuur even ondergeschikt. Mooie bochten, liefst symmetrisch, elektra door het stuur.
ACtC-3fjMVnrKPKNevTM8IzhUM1s1reLUCXYTotdMJt0qcJKC2IBrV2fS92Dk23mPHZLIcIVLRfzPRDq0FE4yfUjgIe3e3unmTelpqnGUb830_IEH4-nkj7dUWqJNjAfM9HYAOzZ2ri7cjtdJdNfucrTxkrE=w1193-h895-no
 
Terug
Bovenaan Onderaan