Stuur en rechter voetsteun bevestiging Honda CB 500 1996

ZakelijkeZak

Rookie
25 nov 2018
10
0
Beste leden,

Onlangs ben ik dan eindelijk geslaagd voor mijn code 80. Met goede vreugd ben ik op zoek gegaan naar een CB 500. Deze heb ik onlangs opgehaald. Niet veel later ben ik iets te overmoedig geweest in een bocht (even niet stilgestaan bij nat wegdek na lange droogte) en heb ik een fikse glijder gemaakt. Gelukkig is de schade redelijk beperkt. Bij de val is mijn rechter voetsteun afgebroken en is mijn stuur krom getrokken. Natuurlijk baal ik als een stekker :'(. Ik heb tot nu toe nergens de onderdelen kunnen vinden. Is er iemand die de onderdelen heeft liggen of mij in de juiste richting kan wijzen?

Aftermarket, 2e hands, het maakt mij allemaal niet uit. Ik wil gewoon erg graag weer gaan rijden.

Ik zal de foto's van de schade toevoegen.

Ik hoor het graag!

Groetjes, een tamelijk verdrietige rookie
20181124_154627.jpg
20181124_154311.jpg
 
Nee grapje,

Dat stuur wat er op zit is niet origineel.

Als je op marktplaats cb500 of cb 500 intikt in de zoekbalk en dan verfijnd op onderdelen | Honda, dan vind je een aantal aanbieders die in het algemeen onderdelen aanbieden voor die motoren...
 
thanks jongens, enig idee of dit stuur linkje ongeveer het zelfde zal zijn? Vind dat iets hogere tour achtige stuur namelijk wel fijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan