Stuur Suzuki SV650n 2004

PieterE

Rookie
6 okt 2021
4
0
Gent
Ik ben op zoek naar een origineel stuur voor mijn Suzuki SV650n van 2004.

Ik rij nu een maandje met mijn SV650n en ik merk dat mijn huidige (aftermarket) stuur 'flexibel' is. Aangezien ik zomer en winter met de motor rij wil ik er graag motorverwarming op monteren maar daarvoor wil ik graag eerst een origineel stuur monteren (of in elk geval een deftig en stijf stuur monteren)
Heeft er iemand toevallig iets liggen of weet iemand waar ik een origineel stuur kan vinden? Het enige dat ik vind zijn 'clip ons' en mijn stuur is écht wel een stuur uit 1 geheel!

Alvast bedankt voor de tips/aanbiedingen!
 
Een flexibel stuur? Heb je het idee dat als je het stuur draait dat het voorwiel later meekomt? Dat zal eerder aan je voorvork liggen, wellicht dat je bussen vervangen moeten worden en is een goede servicebeurt voor je vork te adviseren.

Een origineel stuur is overigens nieuw nog leverbaar. Prijs zal rond de 100,- zijn met verzenden.
 
Flexibel als dat je tijdens het stadsrijden en filerijden het stuur voelt plooien. Hoe dan ook, mijn nieuwe originele stuur is besteld. Dat ga ik een dezer ophalen. En dan kan ik ook mijn handvatverwarming monteren en ben ik klaar voor de winter.

Aan het stuur dat ik nu heb was ook geslepen (merkte ik toen ik mijn andere spiegels wou monteren) dus toen werd het helemaal een no-brainer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan