Stuur vervangen suzuki intruder 700

Vermundr

Rookie
30 apr 2014
3
0
Heerlen
Hallo, ik ga binnekort een Intruder 700 kopen.
Mijn vraag is of het mogelijk/moeilijk is om het stuur hiervan te vervangen (er zit nu een recht stuur op, ik wil liever het originele stuur)
En als dit niet mogelijk is zelf te doen, hoeveel het me kost om het door een garage te late doen.
Alvast bedankt.
 
Als je niet in de knoei komt met je gaskabels, koppelingskabel en electra kabeltjes, dan is het niet zo spannend.

Kosten moet je aan een garage vragen.
 
Ik kwam van een smal recht en ging naar een breed stuur, redelijk recht. Dat ging allemaal net met bekabelingen ed

Je weet het nooit helemaal zeker, maar ik vermoed dat de meeste de makkelijkste optie kiezen en gewoon de ori bekabelingen hergebruiken.
Maar dat kan natuurlijk niet met 100% zekerheid gezegd worden via het i-net
 
Als je dit model hebt ...

a17f87f29926ae820282436109f16488_zpsc8bd4937.jpg


Dan is dat het originele stuur en zijn de kabels maar net lang genoeg.
 
De intruders zijn er in 2 uitvoeringen de GLP (=pulback, oftewel bokkepoot stuur).
en het type GLF (=flat, oftewel vlak stuur).

Beide origineel trouwens. (TS wil terug naar origineel stuur)

Het GLP stuur monteren zou ik ten zeerste afraden, het wordt krap met de kabels en de zithouding en de vreemde draai in je polsen zorgen voor slecht comfort. Bovendien is het pullback stuur ook nog vrij smal zodat bij scherpe draaien je eigen lijf in de weg zit.

Beter is om te kiezen voor een street figther stuur (85 cm)
Deze is breder en iets hoger waarmee je een goede zitpositie krijgt op een intruder.
Al diverse intruder rijders blij gemaakt met dit stuur en het past goed bij de verhoudingen van de motor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan