stuur vervangen

hans

Rookie
1 aug 2001
13
0
Ook wil mijn standaardstuur van de 600 graag vervangen door en recht stuur maar:
ik heb absoluut geen zin om kabels te gaan verlengen en al die ellende meer?
Tips ??
 
marjan_1.jpg
 
als je een hoog/lang stuur hebt, hoef je niks te veranderen. ik heb ook pas een cross-stuurtje erop. stuurt perfect!
 
Die ziet er goed uit Peter. Hoe breed is jouw stuur en welke risers heb je erop gezet: 10 of 12 cm?
Overigens heb ik hetzelfde achterspatbord met kentekenplaatverlichting en wil ik die ook vervangen voor eentje van de ouderer 600's de vlx. Hierdoor komt het nummerbord hoger en is het achterbandje beter zichtbaar

 
Die ziet er goed uit Peter. Hoe breed is jouw stuur en welke risers heb je erop gezet: 10 of 12 cm?
Overigens heb ik hetzelfde achterspatbord met kentekenplaatverlichting en wil ik die ook vervangen voor eentje van de ouderer 600's de vlx. Hierdoor komt het nummerbord hoger en is het achterbandje beter zichtbaar

Dat is niet mijn motor maar 1-tje die ik van de zoekpagina heb afgeplukt voor jou.
 
Die ziet er goed uit Peter. Hoe breed is jouw stuur en welke risers heb je erop gezet: 10 of 12 cm?
Overigens heb ik hetzelfde achterspatbord met kentekenplaatverlichting en wil ik die ook vervangen voor eentje van de ouderer 600's de vlx. Hierdoor komt het nummerbord hoger en is het achterbandje beter zichtbaar

waar haal je zo'n ander achterspatborden? het zij originele oudere of custom, het mijne is aan vervanging toen |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan