stuurdemper cbr 600, pc31

82dt

MF veteraan
26 apr 2004
1.305
2
Adegem, BELGIE
Weet er iemand waarop ik moet letten bij aankoop van een tweedehands stuurdemper voor m'n cbr 600, pc31. Ik weet zelfs niet of ze bestaan, ik zie ze bijna nooit...

Kan ik gelijke welke stuurdemper aankopen en deze dan monteren mits kit?

Ik zou graag wat meer info krijgen van jullie...

MvG. Kwinten
 
het beste is een typespecifieke demper te kopen. wat je iig niet moet doen is een standaard stuurdemper tweedehands kopen die fabrieks-af op motoren zitten. die dingen dempen bijna niet. kan me bijna niet voorstellen dat je ook echt een stuurmper nodig hebt met de cbr 600, tenzij je aan stuntrijden doet (like me *O* ), of heb je last van slappers? zo ja dan kan je beter een goeie kopen, in plaats van een nutteloze. ik heb zelf een bitubo maar wel op een nieuwer model. zoiets krijg je dan

stuurdemperdisplay512.jpg
 
Probleem is dat ik hem eens per ongeluk op m'n achterwiel trok en daar redelijk hard op ben neer gekomen.
M'n stuur slingerde redelijk. Sindsdien heb ik wat vrees op een wheelie te proberen...
Een stuurdemper zou dit toch oplossen?

Hoe maken jullie een wheelie met de cbr 600, pc31...Misschien durf ik net niet ver genoeg te gaan (wil hem en mij niet in de prak)
 
Probleem is dat ik hem eens per ongeluk op m'n achterwiel trok en daar redelijk hard op ben neer gekomen.
M'n stuur slingerde redelijk. Sindsdien heb ik wat vrees op een wheelie te proberen...
Een stuurdemper zou dit toch oplossen?

Hoe maken jullie een wheelie met de cbr 600, pc31...Misschien durf ik net niet ver genoeg te gaan (wil hem en mij niet in de prak)
zal ik je eens wat vertellen, daar geef ik les in. 3 jongens uit mijn team rijden op dezelfde motor als jij. geen stuurdemper nodig! voor verre en hoge stoppies wel.. je kan een keertje komen lessen, is een stuuuuk goedkoper :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan