Stuurdemper Honda 900rr (929/sc44)

Vosjuh

MF veteraan
1 aug 2005
3.115
1
Ik ben op zoek naar een stuurdemper voor een Honda CBR 929/sc44. Stuurdemper hoeft niet nieuw te zijn maar bij voorkeur wel compleet (incl bevestiging)
 
Ik zou je willen pm'en maar die heb je uitgeschakeld.... :-(
 
Hoe moet ik dat zien dan.

had een motor gekocht en daar zat ie op maar heb hem er gelijk vanaf gehaald hoeft van mij niet

Hoef er nie veel voor te hebben mag voor mooie prijs weg
 
Zie e-mail via marktplaats...
 
Laatst bewerkt:
Stuurdemper ontvangen... Stuurdemper is NIET van een 929/SC44 maar van een SC33

Maar weet je waar ik nog het meest van baal ???!!! Het ding is zo lek als een zeef !!!! Herstel gaat 100,- euro kosten....!!

Ik hoor graag hoe we dit op gaan lossen Gerrit !!!
 
Gewoon K*T. Zeker gezien TS in z'n vraag al expliciet om een SC44 - 929 ('00-'01) model vraagt en schijnbaar een SC33 - 900 ('96-'99) model krijgt toegestuurd :(

Ik probeerde hem te monteren maar toen het niet lukte kreeg ik al een raar gevoel. Ik heb vervolgens Gerrit een mailtje gestuurd maar daar reageert hij niet op. Navraag bij Hyperpro leerde mij dat het geheel thuishoort op een sc33.

Maar goed, daar had ik nog een andere beugel voor kunnen halen. Het grootste probleem is dat dat ding lek is!!! Je stuurt toch geen defecte stuurdemper op ?!?!
 
Ik probeerde hem te monteren maar toen het niet lukte kreeg ik al een raar gevoel. Ik heb vervolgens Gerrit een mailtje gestuurd maar daar reageert hij niet op. Navraag bij Hyperpro leerde mij dat het geheel thuishoort op een sc33.

Maar goed, daar had ik nog een andere beugel voor kunnen halen. Het grootste probleem is dat dat ding lek is!!! Je stuurt toch geen defecte stuurdemper op ?!?!

Oei, ben ik effe blij dat jij hem gekocht hebt, ik was ook van plan een mail te sturen naar deze verkoper..

Nee zonder gekheid. knap lullig, en ik hoop dat je er uit komt met Gerrit..
 
Ga je nog eens iets van je laten horen Gerrit ???

anders gewoon even een mailtje naar Gerrit sturen dat je eventueel zijn gegevens op opgelicht.nl zou kunnen zetten (naam + rekeningnummer / woonplaats en dergelijke).
Bij elke google hit komt dit dan naar boven.

Dat heeft bij mij een keer geholpen :)
 
Laatst bewerkt:
Zojuist contact gehad met Jamie (=Gerrit)
Hem het verhaal voorgelegd maar tot dusver weigert hij om het bedrag terug te storten of de schade te delen en de helft terug te storten. Hij was aan het werk en belt mij straks even terug, hij moet er even over nadenken...

Ik ben benieuwd !!
 
Koop ontbinden, ding terugsturen en het geld, exclusief verzendkosten terugkrijgen.
Anders is het een zak hooi :W
 
Zojuist contact gehad met Jamie (=Gerrit)
Hem het verhaal voorgelegd maar tot dusver weigert hij om het bedrag terug te storten of de schade te delen en de helft terug te storten. Hij was aan het werk en belt mij straks even terug, hij moet er even over nadenken...

Ik ben benieuwd !!

hoe is het afgelopen ?
 
hoe is het afgelopen ?

Helaas nog geen resultaat, ik probeer hem dagelijks te bellen maar hij neemt niet meer op... Ik blijf doorgaan en ga binnenkort ook op tijdstippen bellen dat hij het niet zo prettig meer vindt.

Zodra er nieuws is, laat ik het weten !!
 
Zoals het tijdstip van je laatste post? Haha
Wel jammer, van forumgenoten had ik meer verwacht dan zo'n rotstreek....
Ook typisch dat er geen verzendadres op stond.. Hij is in ieder geval een klojo :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan