stuurdemper los of vast?

Fabian

MF veteraan
27 jan 2002
4.483
0
Rijsbergen
Joost en waren de motors aan het uitladen van een dagje Ring en we zagen dat bij ons allebei de stuurdemper los zat :?

Hoort toch niet, of wel? Is me namelijk nog nooit opgevallen.....
Vindt het alleen een beetje vreemd omdat we het allebei hebben!
 
Bij mij zit ie gewoon vast.. maar, ik heb al wel eens eerder los getrilde dingen gevonden aan een Soes.. and that's no joke.

Mijn maatje heeft er trouwens zijn stuurdemper vanaf gehaald (GSXR 600 dus), maar voor jullie met het vele Ring-gebruik is dat niet aan te raden. Ik zelf laat hem ook zitten, hindert me niet echt. En soms is ie ronduit fijn... ;) .
 
Bij mij zit ie gewoon vast.. maar, ik heb al wel eens eerder los getrilde dingen gevonden aan een Soes.. and that's no joke.

Mijn maatje heeft er trouwens zijn stuurdemper vanaf gehaald (GSXR 600 dus), maar voor jullie met het vele Ring-gebruik is dat niet aan te raden. Ik zelf laat hem ook zitten, hindert me niet echt. En soms is ie ronduit fijn... ;) .

Ik laat hem zeker ook zitten, heb hem echt wel nodig op de Ring. Maar ik had inderdaad al een paar vreemde reactie gehad van mn voorwiel op de Ring..snap nu wel waar ze vandaan kwamen denk ik :)

Ik ga m maar s ff snel vastdraaien (en de rest maar weer een keer nalopen)
 
Terug
Bovenaan Onderaan