Stuurdemper R1 1999 uit China?

l0iss

MF'er
27 mei 2011
168
0
noordoostbrabant
Goede dag,

Iemand ervaring met deze goedkoper stuurdempers uit China?
kosten ongeveer €50,- kan dat iets goeds zijn?

Gewoon voor straatgebruik..

klik

full
 
Laatst bewerkt:
Ik heb hier ook over getwijfeld omdat ik er graag 1 wilde.
Uiteindelijk niet gedaan met dezelfde gedachte als dat ik geen remmerij uit China wil.

Heb nu 2 \ 3 weken geleden toch maar een rete dure Ohlins gekocht en of deze het geld waard is kan ik niet zeggen. Ik rijd er in ieder geval wel zorgeloos mee rond.
 
Laatst bewerkt:
Lijkt wel een kopie van hyperpro?

Of wordt hyperpro (freeswerk) geproduceerd in china?

Op ons werk hebben wij nu een spuitgietmatrijs laten maken in china.

Heeft dezelfde kwaliteit als een matrijs uit europa (portugal).
 
Laatst bewerkt:
Ik heb hier ook over getwijfeld omdat ik er graag 1 wilde.
Uiteindelijk niet gedaan met dezelfde gedachte als dat ik geen remmerij uit China wil.

Heb nu 2 \ 3 weken geleden toch maar een rete dure Ohlins gekocht en of deze het geld waard is kan ik niet zeggen. Ik rijd er in ieder geval wel zorgeloos mee rond.


Laat ik nou net een set remschijven hebben gekocht van Chinese makelij....
 
Het is een lineaire waarbij de druk over de volle lengte gelijk is (dus ook wanneer de functie (voor straatgebruik :) ) niet nodig is).
Heb er 1 van hyperpro gehad voor een cbr900rr welke echt goed was, nu zit er een elektronische progressieve af fabriek op (CBR1000rr) en werkt uit te kunst voor het betere straat gebruik :Y.
Voor je gebruik zou ik zeggen lekker doen, een demping is beter als niets als je een tankslapper krijgt, het kan je redden ook al is het chinees of japans (kwamen daar niet veel motoren vandaan *D ).

Moet natuurlijk niet blokkeren :X
 
Laatst bewerkt:
Het is een lineaire waarbij de druk over de volle lengte gelijk is (dus ook wanneer de functie (voor straatgebruik :) ) niet nodig is).
Heb er 1 van hyperpro gehad voor een cbr900rr welke echt goed was, nu zit er een elektronische progressieve af fabriek op (CBR1000rr) en werkt uit te kunst voor het betere straat gebruik :Y.
Voor je gebruik zou ik zeggen lekker doen, een demping is beter als niets als je een tankslapper krijgt, het kan je redden ook al is het chinees of japans (kwamen daar niet veel motoren vandaan *D ).

Moet natuurlijk niet blokkeren :X


Chineese en Japanse kwaliteit ff niet door elkaar halen. :N

Zodra het enigszins naar Chinese afkomst stinkt, koop ik het echt absoluut niet! Dat is alleen maar janken om de kwaliteit of kort plezier van je materiaal. Het roest, buigt of breekt! |(
 
Toch weet ik het niet..... ben zelf ook wel fan van het geijkte standaard kwaliteits spul te kopen en zeker wat remmerij betreft.
Maar wat betreft die chinezen: erg innovatief zijn ze niet echt maar afkijken kunnen ze als de beste!. Kijk maar naar de auto industrie, daar gaan de gerenommeerde merken binnen 10 jaar last van die chinezen krijgen.

Wat betreft die stuurdemper ben ikzelf ook wel benieuwd naar de kwaliteit!. Ben van mening dat de prijzen van die gerenommeerde merken ook wel wat lager kan maar zolang wij allemaal bang zijn voor die chinese meuk (misschien zit er best goed spul tussen de rotzooi) kunnen zij de prijzen lekker hoog houden.
 
Laat ik de mijne er (destijds) na twee ritjes er weer snel af gegooid te hebben.

De enige Chinees die hier nog in huis komt is de afhaal chinees :+

Pisbak troep is het...............allemaal B| :Y


Voor wat ik ermee ga doen moet het wel kunnen denk ik. De Rebel die ik aan het bouwen ben word traks lleen maar rustig mee getoured. En als ik dan eens een noodtop oet maken dan is er nog geen man overboord want de topsnelheid van het ding is heel misschien 150per uur en dat rij ik er misschien 1 keer mee.
Het ding wat me het meest aansprak is datze van roestvast materiaal zijn gemaakt.
 
Overdrijven is ook een vak...

Waarschijnlijk gaat zo'n ding gewoon vrij gauw lek en dan is ben je gewoon terug bij af...

Ik zie ze steeds vaker opduiken op het circuit...

Voor 40 euro heb je inderdaad al een dempertje en genoeg rijden er al 2 seizoenen mee rond.. (en een heel stukje harder dan mij).

Ik zeg niet dat ik er 1 wil, al is het best een overweging waard.
 
Gewoon het duurste blijven kopen bij de Nederlandse aanbieders van dit spul.
Je wilt toch niet dat ze failliet gaan?

Mwa, dat is voor mij nooit een overwegingsreden. Dat is nu eenmaal hoe de economie werkt.

Als ik mijn werk niet goed doe of een te hoog tarief vraag heb ik ook geen baan meer. Kan dan gaan huilen bij mijn moeder (en die geeft mij toch gelijk) of mijn tarief aanpassen en slimmer/beter werk gaan leveren ;)
 
Laatst bewerkt:
Lijkt wel een kopie van hyperpro?

Of wordt hyperpro (freeswerk) geproduceerd in china?

Op ons werk hebben wij nu een spuitgietmatrijs laten maken in china.

Heeft dezelfde kwaliteit als een matrijs uit europa (portugal).
Mijn broer heeft een zaak in spuitgiet materialen en die heeft wel eens sperringset e.d. laten maken in China maar dat ging altijd fout. Toleranties van minder dan 1mm blijkt voor Chinezen erg moeilijk te zijn.
 
_O-
Jahoor, chinezen kunnen niet met toleranties van minder dan een mm omgaan.
Geloof je het zelf???

Ik laat extrusie matrijzen, spuitgiet matrijzen en diecast matrijzen maken in China, en de bijbehorende produkten waar de matrijzen voor bedoeld zijn. Als je de kwaliteitscontrole in eigen beheer doet kan een Chinees even tolerant produceren als een Japanner, of Europeaan. Ze gebruiken namelijk exact dezelfde machines. En begin nou niet te piepen dat het gaat om wie er achter de machine staat: bij moderne machines staat er niemand achter, alles is geprogrammeerd.

Wist je bijvoorbeeld dat alle electromotoren van Tesla uit China komen? Alle aluminium gietwerk voor de versnellingsbakken ook. De tandwielen komen uit de USA, en driemaal raden wat er veel stuk gaat aan een Tesla. Juist, de tandwielen in de bakken.

Neeeee, uit China komt alleen maar troep.
_O- _O-


Maar blijf vooral veel te veel betalen hoor, das alleen maar fijn voor de Nederlandse schatkist tekorten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan