Stuurdemper tracer900gt bj2019

Jackie009

Rookie
1 nov 2021
19
1
Hallo.iedereen
Graag wou ik weten of er al iemand een stuurdemper heeft geplaatst op een tracer900gt
Zo ja welke aan te bevelen .handleiding voor het plaatsen.geen idee hoe dit moet.
Dank u bij voorbaat.
Daniel
 
Waarom denk je/heb je die nodig?
De handleiding zit meestal bij de stuurdemper/op de website van de fabrikant.
Bij een goed merk zal die er inderdaad bij zitten,bij ééntje van Ali niet denk ik....
@TS : de handleiding past natuurlijk alleen bij hetzelfde merk/type.
Zelf zie ik ook niet echt in waarom er een stuurdemper op een Tracer GT zou moeten.
 
Beste, Ik heb de 2016 versie gehad en heb daar ook een stuurdemper op gemonteerd, wel...ik kon het iedereen aanraden die last had van het wobbelen van het stuur bij hogere snelheden. Ik heb andere veren geprobeerd, andere shock achteraan , en ik heb geen "brol" geplaatst, alles van ohlins, en laten plaatsen door iemand die er echt wel verstand van heeft en niets anders doet.
De stuurdemper was een GPR V4, wel een kostelijk beestje maar meer dan zijn geld waard! Die moet je zeker eens bekijken!
 
Beste, Ik heb de 2016 versie gehad en heb daar ook een stuurdemper op gemonteerd, wel...ik kon het iedereen aanraden die last had van het wobbelen van het stuur bij hogere snelheden. Ik heb andere veren geprobeerd, andere shock achteraan , en ik heb geen "brol" geplaatst, alles van ohlins, en laten plaatsen door iemand die er echt wel verstand van heeft en niets anders doet.
De stuurdemper was een GPR V4, wel een kostelijk beestje maar meer dan zijn geld waard! Die moet je zeker eens bekijken!
De 2016 versie is niet de GT.
Bij de GT hebben ze de onstabiele tracer aangepakt, door de achterbrug te verlengen, vering aan te passen,...
 
Ik heb ook eens een Öhlins stuurdemper gehad op een Fazer 1000. Stond leuk, maar was nutteloos. Gewoon op straat kon je eigenlijk alleen in de lichtste stand rijden. Logisch, want dan deed hij bijna niks.
 
Hallo.schuiver gemaakt tegen 30 op modderpoel .stuur van links naar rechts geslagen.dacht .was maar een idee dat de stuurdemper de moto meer stabieler zou maken
 
Terug
Bovenaan Onderaan