Stuurschermpje van Secdem geweldig!

Jos123

MF'er
18 dec 2003
43
0
Rotterdam
Net een stuurscherm van Secdem op mijn GSX1400 gezet en een stuk gereden. Wat een feest. Nog wel wind om de oren maar bijna niet snelheidsbelemmerend meer. Een kruissnelheid van 140, 150 km/uur is makkelijk te doen en vol te houden dit in tegenstelling met een schermpje van een ander merk (naam vergeten). Ik was al naar motoren aan het kijken met kuip, maar ik denk dat ik dat niet meer hoef.
 
Stuurschermpje. Pff. Kom ook een keer kijken in 'Naked', hebben ze het over plastic's. tsk tsk tsk. :P

Is inderdaad een goed scherm, ziet er ook nog eens leuk uit. Kreeg je er trouwens een montagehandleiding bij?
 
Die had ik ook op men X11. Maar na een ongeval was het een beetje gescheurd aan de bevestigingsbeugels en heb ik het eraf gehaald.
Sindsdien rijd ik zonder. :]

Het ziet er idd wel mooi uit, heeft een beetje weg van deze smiley vind ik => })

IMG_0048.jpg
 
Die had ik ook op men X11. Maar na een ongeval was het een beetje gescheurd aan de bevestigingsbeugels en heb ik het eraf gehaald.
Sindsdien rijd ik zonder. :]

Het ziet er idd wel mooi uit, heeft een beetje weg van deze smiley vind ik => })

Mooie fiets heb je.
 
Check deze stuurkuip...
full


Gemaakt door Mdesign, de designers van de Münch Mammut.

Kost wat... maar dan heb je ook wat ;)
 
tis geen verhoogde ruit (beter gezegd het heeft helemaal geen ruit)... dus niet voor toerrijders :Z .

Ik denk dat het meer voor streetfighters is bedoeld en voor mensen die niet altijd de snelweg opzoeken *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan