Stuurweggetjes in de buurt van Arnhem

Jongens (en dames), bedankt. Nu weet ik weer waarom ik maanden geen zin had in dit forum. Het gezeik, gezeik en nog eens gezeik. :(

Modjes, deze kan wat mij betreft dicht. |(

No offence voor de mensen die zich normaal gedragen. Ik weet nu wel een paar routes die ik nog een keer ga uitproberen.
 
Zeg... waarom kunnen bijvoorbeeld de Brikkers en Chopperaars wel gewoon 100-en topics volkletsen zonder ruzie te maken??? Beetje veel adrenaline/testosteron bij de plastic brommer rijders???? Droevig, erg droeving.

Ik zit nu ook al een hele poos op MF zonder last van gezeik, gezeik, gezeik...
Relax kids, we zijn allemaal motorrijder verbonden door die 2-wieler, maakt niet uit wat....
 
Ik doe beide niet maar circuit lijkt me toch echt veiliger dan klaverblad..mischien minder veilig voor je Ego..das wel waar ;)
 
Ik heb niet voor niks niet eerder een foto van mezelf neergezet. Puur omdat ik wil bepalen of ergerds me in de ogen kunnen kijken. Op straat zou ik ze ook negeren.

(Afbeelding)
In eerste instantie vond ik het wat vreemd dat je aan de hand van mijn reply over engerds begon O-) :P

Aan de andere kant zeg je dat je ze op straat ook negeerd en post je wel een foto waar ik over begon, zal dus wel goed zijn ;)

Overigens :} foto.
Ro mag trots op jullie zijn.
 
Haa Baksteen, ik mag jou wel hoor.
full
 
Kneeslider he? Gewoon de rondweg om Houten heen.

Neem wel het nieuwe stuk zonder stoplichten. Er kan wel eens modder liggen, maar de bochten en het asfalt zijn rete strak! :]

Verder is de Heetweg van Kootwijk naar Harskamp(?) errug leuk. En Vierhouten naar Elspeet! Amerongen naar Overberg(Scherpemzeel) De dijk tussen Rheden en Dieren aan de betuwekant :9~

CTRL-C
 
He jongens,

ik lees net bij de KNMI dat het komend weekend en begin volgende week flink droog wordt. En zaterdag laat ik er even een nieuwe voorband omleggen.

Dus... stukje rijden rond Arnhem dan maar? :]

P.S. De aanhef wil niet zeggen dat Dare devillin niet mee mag ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan