Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
je moet dan wel even vertellen hoeveel % handiger jij bent als TS die aangeeft niet echt handig te zijn.Ik heb het zelf enkele jaren geleden bij de STVA van een vriend gedaan: met de handleiding die in de 1e reactie vermeld wordt is het prima zelf te doen. Wel goed op letten hoe - na het open boren van de popnagels - de tandwielen in de behuizing zitten. Ik had er destijds een omgekeerd en dan doet ie niks.
Als ik die handleiding zo lees is er niets moeilijks aan gewoon doen. Zolang je alle gereedschap maar hebt wat gezegd wordt... en stel je hebt nog nooit gesoldeerd oid dan test je het eerst ff ergens anders op om er feeling voor te krijgen.Beste mensen,
Is het een hele klus om de stva zelf te repareren van de suzuki gsrx 600? Eerlijk gezegd ben ik niet echt handig.
Gr JapioB
Goeie gelegenheid om handig te worden . En zoals ik altijd zeg: al slopende leert menje moet dan wel even vertellen hoeveel % handiger jij bent als TS die aangeeft niet echt handig te zijn.
In dit geval is een kolomboormachine niet nodig.Dat is ook wel zo.
Maar handig is nogal een breed woord, ik verras soms mijzelf bij sommige reparaties zoals balhoofd vervangen , dat leek als routine te gaan terwijl ik daar in het begin als een huis tegenop keek. Maar je moet mij niet laten behangen.
Vooral als TS al aangeeft zelf niet handig te zijn en in rood gedrukt op de eerste pagina van de How To staat :
Als je 2 linkerhanden hebt, begin er dan niet aan maar laat het door iemand doen die het wel kan.
Als je hem eerst verder beschadigd, dan is het moeilijker hem weer te repareren.
Persoonlijk haakte ik al af bij het zien van de kolomboor. Op zich al een mogelijke oorzaak van rondvliegende onderdelen of vingers.
Ik had een klant die dacht dat zijn koppeling slecht werd terwijl zijn ketting inc gruis op de achterbrug bezig was over zijn achter kettingwiel te springen... ook zelf olie verversen draaide uit op een dolgedraaide aftapplug , nou waren er gelukkig genoeg R6 carters omdat die dingen zichzelf ook al aardig vaak slopen , maar hij was wel een geweldig verkoper . Dus ieder zijn talent en makke denk ik maar
Voor TS raad ik het aan via Carmo te doen als @Mr.Bean te lang duurt eer die reageert.
tube kit kost ook gauw 10 euro als er geen tube verkrijgbaar isIn dit geval is een kolomboormachine niet nodig.
Met en gewone boormachine uit de losse pols lukt het ook.
Het moeilijkste is die draadjes er netjes in leggen en de juiste kit vinden.
Zou je mij ook uit de brand willen helpen? Ik heb je al een PB gestuurdDone. PB.
Even hier posten:Zou je mij ook uit de brand willen helpen? Ik heb je al een PB gestuurd