Subaru komt met motorfiets eencilinder 500cc

ik heb ook gelezen dat hij moet concureren met de belachelijk dure kawasaki 250 ninja
4765 euro in nederland .
in amerika kost dat ding 3500 dollar , is 2350 euro,oftewel hier kost de ninja 250cc het dubbele
 
Ik vind hem vet! teminste niet zo brommerachtig als de kawa 250. Leuke motorfiets om op zondag ff paar dijkjes mee te pakken zonder direct je rijbewijs te verliezen.
 
ik heb ook gelezen dat hij moet concureren met de belachelijk dure kawasaki 250 ninja
4765 euro in nederland .
in amerika kost dat ding 3500 dollar , is 2350 euro,oftewel hier kost de ninja 250cc het dubbele


....fijn hé....zo'n NL/EU en al hun afspraakjes over belastingen e.d.... 8-)
Toch valt zoiets onder de budget-bike's.( imho)
Maar mooi geluidje, hoop dat deze motor dit ook mag behouden in z'n definitieve uitvoering.
 
Daar zou ik best eens een stukkie op willen rijden,

maar ik vraag me af of een 500 eencilinder wel zo sportief zou kunnen rijden als hij er uitziet.
 
ik heb ook gelezen dat hij moet concureren met de belachelijk dure kawasaki 250 ninja
4765 euro in nederland .
in amerika kost dat ding 3500 dollar , is 2350 euro,oftewel hier kost de ninja 250cc het dubbele

Hallo :W Dat is met elke motor zo in US. Gixxer 1000 kost daar ook maar 11.000 dollar nieuw (8000 euro) tov NL met 15.500 euro. :Y
 
Goh waar lijkt hij nou op zeg :?

Honda_Fireblade_2004_2_large.jpg
 
help waar gaat dit eindigen na lowbudget auto's krijgen we low budget motoren als ze maar niet zo lelijk worden als de subaru's kia's dacia's etc.
 
Wat een lachen ding zeg!!! :D

Als de prijs net als die van de Kawa 250 is, zou hij best in de schuur erbij mogen komen.

Lekker geluid ook. :Y
 
niet beginnen, alle motoren lijken op elkaar.


Wel aan beginnen, want lang niet alle motoren lijken op elkaar. Maar deze 2 lijken wel duidelijk op elkaar.

Subaru heeft blijkbaar gewoon honda betaald voor een leuke budget motor die de naam subaru mag gaan dragen.
 
Laatst bewerkt:
help waar gaat dit eindigen na lowbudget auto's krijgen we low budget motoren als ze maar niet zo lelijk worden als de subaru's kia's dacia's etc.
Subaru is zeker geen flutmerk. Subaru is sowieso Japans, en op autogebied (technisch)een topmerk, zij het voor een kleine markt. Dat ze vaak wat gedateerd ogen is jammer, dat heeft mij er meermalen van weerhouden er een te kopen. Maar technisch kunnen er maar weinig merken aan tippen.
 
ik heb ook gelezen dat hij moet concureren met de belachelijk dure kawasaki 250 ninja
4765 euro in nederland .
in amerika kost dat ding 3500 dollar , is 2350 euro,oftewel hier kost de ninja 250cc het dubbele

Is het dan niet goedkoper om hem te importeren? Dat kan toch nooit nog een keer de aanschafprijs van zo'n fiets kosten als je hem nieuw hier naar toe haalt? Correct me if I'm wrong, though...
 
de kawa heeft hier injectie en in amerika niet dus waarschijnlijk geen euro 3 en kan dan niet op kenteken gezet worden in europa
 
help waar gaat dit eindigen na lowbudget auto's krijgen we low budget motoren als ze maar niet zo lelijk worden als de subaru's kia's dacia's etc.

Even off-topic: ik moet hier toch even opkomen voor het merk Dacia. Persoonlijk vind ik die auto's toch een hele uitkomst. En zo lelijk is nieuwste Dacia, de Sandero, nog niet eens. Zeker als je het prijskaartje erbij ziet. Vanaf 8500 Euro een nieuwe auto met 3 jaar garantie! Alleen maar respect voor deze auto! ...zeker als je de testen ervan leest. En dan heb je zeker nog niet gehoord van de Sandero Stepway? Google die maar eens!

Maar goed, dit was even off-topic ...en dan nu weer verder over die Subaru-dinges.
 
Even off-topic: ik moet hier toch even opkomen voor het merk Dacia. Persoonlijk vind ik die auto's toch een hele uitkomst. En zo lelijk is nieuwste Dacia, de Sandero, nog niet eens. Zeker als je het prijskaartje erbij ziet. Vanaf 8500 Euro een nieuwe auto met 3 jaar garantie!
:^

Maarja... te goedkoop om aan te slaan bij het grote publiek...

Mochten ze de complete range Mercedes Benz in prijs kunnen halveren vanwege een revolutionair nieuw productieproces zou 70% van de huisige klanten die 'veel te goedkope auto's' niet meer hoeven... ;)
 
Laatst bewerkt:
Daar zou ik best eens een stukkie op willen rijden,

maar ik vraag me af of een 500 eencilinder wel zo sportief zou kunnen rijden als hij er uitziet.
Ken je de supermono wegrace klasse niet? Daar wordt heel hard gereden met 1-pitters hoor :) .
Je zal de 200 waarschijnlijk niet halen, maar dat wil niet zeggen dat het niet sportief is.
 
Is het dan niet goedkoper om hem te importeren? Dat kan toch nooit nog een keer de aanschafprijs van zo'n fiets kosten als je hem nieuw hier naar toe haalt? Correct me if I'm wrong, though...
BPM, RDW-keuring, kenteken verzendkosten... Ik denk dat het aan het eind van het verhaal niet zo heel veel meer scheelt
 
Laatst bewerkt:
Zo'n bike is denk ik een goede middenweg. Hij is simpel van techniek, 1 cylinder en waterkoeling. Hij is het gewenste uiterlijk en geluid, sport. Hij is zuinig, 1 cylinder van 500cc. Als ze deze bike gaan leveren en er gaat weinig aan stuk, dan kan het nog wel eens een succesnummertje worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan