subforum idee

uppie83

MF'er
6 aug 2007
33
0
Aangezien het k(r)amperen met een motor toch een hoop discussie kan opleveren is het misschien handig/leuk om hier een subforum voor in te richten???
 
Ik zie het nut er eigenlijk niet zo van in. Ik ben nog niet zoveel discussie hierover tegen gekomen, dus zal men er niet zoveel behoefte aan hebben. Daarnaast staat het internet al vol met fora over camperen.
 
Ik heb juist vrij veel discussies met mensen om me heen die ook kamperen over wat zij meenemen en wat ik mee neem en wat wel en niet handig is. Waar je bepaalde handige spullen kunt kopen... enz. Verder ook over welke kampings de moeite waard zijn of welke juist niet... genoeg om over te ouwehoeren denk ik zo.

En motorkamperen is toch wel degelijk even wat anders dan gewoon kamperen. Rekening houden met een maximum van wat je mee kan sleuren om maar mee te beginnen. Vandaar dat ik dacht dat we met zijn allen hierover kunnen leren van elkaar.
 
Ja, laten we voor ieder mogelijk gespreks onderwerp een apart subforum maken.

:N

Voor degenen die dat nog niet duidelijk vonden: ik vind het niks. ;)

M.i. bieden WIWTD en Algemene Motorpraat voldoende ruimte om hierover te discussiëren.
 
Laatst bewerkt:
Er zijn (momenteel) te weinig topics over kamperen om ook daar een apart subforum voor te maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan