Subframe r6

davidjan

Rookie
2 feb 2004
19
0
ede
Ik heb een gsxr 750 streetfighter en wil hier een r6 kont op zetten (type van het bouwjaar 99') nu zal ik mijn eigen subframe eraf moeten slijpen en er zelf iets voor moeten maken want de orginele subframe's zijn moeilijk te krijgen en niet te betalen. nu is mijn vraag heeft iemand dit al eerder gedaan en of heeft er iemand foto's van een kaal subframe..

(of heeft er iemand toevallig toch zoon subframe voor een leuk prijsje...??)

alvast bedankt :]

Groeten David-Jan.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een R-6 kont op m'n kawa gelast, alles zelf op maat geslepen en gelast...Hobbieen dus..

full


Later wel in de kleur meegespoten net als de rest van de motor..(paars dus) ik heb em alleen niet meer, verkocht helaas. '(
 
R6 subframe op mijn 1100R.
Subframerails ingekort. Stukje massief alu erin gelast.
M10 gaatje erin.
Op R-frame ,na afslijpen onderste drager, nieuw schetsplaatje gelast.
Op R-frame,bovenste drager (op 1e stukje na,is massief)afgezaagd.
M10 gaatje erin. M10 boutje erdoor.

full
 
je kunt ook je eigen sub-frame maken,(lees goedkoper)kun je gelijk zelf de hoogte bepalen hoe hoog de kont moet komen.(Afbeelding)

Goedkoper wel. Makkelijker of beter niet.
Je kan met zo'n subframe natuurlijk ook de hoogte zelf bepalen. Moet zeer waarschijnlijk altijd aangepast worden.
Maar het gemak. Het zadel past zonder problemen. De bedrading en accu passen zonder problemen. Kunststofbevestiging zonder problemen.
Ik heb 200euro betaald voor de kont met subframe en undertray en verlichting en binnenbak. 65euro later had ik de 2 zadels liggen. Subframe (licht) aanpassen aan frame en klaar.
 
Bedankt voor alle reacties het zal niet het goed koopste zijn maar denk wel dat het het makkelijkste is om een kompleet subframe te halen ik ga nog wel is ff rond kijken voor zoon ding.....

Davidjan
 
Terug
Bovenaan Onderaan