Suche Deutsche/Zoek Duitse Ebay-er!

Roy "R"acing

MF huisraad
Donateur
10 aug 2003
84.418
35.839
Doetinchem (om en nabij)
Facebook
Instagram
Hallow dan! Ik heb pas een Blade gekocht met een beetje schade en heb nu op Ebay een leuk onderdeel gevonden maar de Duitse verkoper wil alleen binnen Duitsland verkopen en verzenden.

Ik zoek dus iemand die voor mij wil bieden en ontvangen en dan doorsturen naar mij. Natuurlijk betaal ik verder alles.

---------------------------------------------------------------------------------

Guten tag! Ich habe kurz her einen Blade gekauft met etwas sturzschaden und hebe jetzt auf Ebay ein teil gefunden woran ich interesse habe, leider mochte die Deutsche verkaufer nut innerhalb Deutschland verkaufen und versenden.

Ich suche also jemand der fur mich bieten und entfangen kann en es dann nach mir schicken kan. Naturliche zahle ich alle kosten.




@modjes: Wist niet waar ik hem neer moest zetten, wel motorgerelateerd maar ook weer niet. Zie maar als je vind dat hij ergens anders hoort.
 
voor zulke dingen is huifkar idd ideaal.

maar heb je al gevraagd of ie verzend naar nederland?
staat er vaak niet bij vorral op de duitse ebay, maar als je erom vraagt is het meestal geen probleem
 
Ga naar ebay.de, open een duitse account waarbij je het adres van Guus gebruikt. Heb ik ook, naast mijn nl account. Voor die ene Duitser die om wat voor reden dan ook* niet wil verkopen/versturen naar NL.






*Vaak nog steeds kwaad omdat ze die fiets weer terug moesten geven.
:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan