Suck, squeeze, bang, blow

20190727_210414.jpg
20190727_210355.jpg
 
Ik kan het geluid van die elektrische fietsen wel waarderen. Bzzzzz
Echt waar? Of maak je een grappie? Ik weet het niet .... want ik heb de Energica mogen berijden en ik vind dat geluid echt heerlijk namelijk. Heeft niets met een traditionele motor zoals ik ze al zolang rijd te maken. Maar het is evengoed een opwindend geluid.
 
Echt waar? Of maak je een grappie? Ik weet het niet .... want ik heb de Energica mogen berijden en ik vind dat geluid echt heerlijk namelijk. Heeft niets met een traditionele motor zoals ik ze al zolang rijd te maken. Maar het is evengoed een opwindend geluid.
Die lawaaibrommers, cool. BBRRÔÔÔÔÔÁÁÁHHHPAPPAPAPA...
Die electro fietsen op IOM :} bzwieieieieie
 
Die lawaaibrommers, cool. BBRRÔÔÔÔÔÁÁÁHHHPAPPAPAPA...
Die electro fietsen op IOM :} bzwieieieieie

Het zal de autist in mij zijn, maar nou begrijp ik nog steeds niet of je me in de zeik neemt of niet _O-
Waarbij opgemerkt kan worden dat ik het best kan waarderen als iemand mij in de zeik kan nemen. O-)

Anyway, aan een heel andere kant van het spectrum bevindt zich de maker van dit geluid. Goede speakers zijn aanbevolen om de beleving te optimaliseren.
 
Zo iets loopt ook gewoon 100 jaar zonder kapot te gaan , dat toerental slijten ze amper :D
 
Als je wil mag je mijne ook wel hebben , heb van alles wel wat van brommer tot tank motor ,
 
Laatst bewerkt:
Als je wil mag je mijne ook wel hebben , heb van alles wel wat van brommer tot tank motor ,
... subscribed, thank you.
 
Favoriet : 0 :

1: Indian Scout jaren 20/30
2: Indian Chief
3: henderson four
4: bmw R12
5: bmw R25
6: honda CBX 1000
7: matchless g3LS
8: 8 cilinder zelfbouw :
9: Honda Dream
10:bmw R75 Wehrmacht BMW R75 Gear changing
Mooi zo,n Indian en toen al met 4 kleppen per cilinder,kan je voorstellen hoe zo,n hele groep
van die race motoren klonk.8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan