Suggestie voor dit forum

Status
Niet open voor verdere reacties.

oussie

MF'er
5 jan 2009
95
0
Amsterdam
Ik heb een kleine suggestie voor dit forum.

Als ik op een bepaald topic heb gereageerd, en ik ga dan bij andere topics koekeloere. Dan wil ik weleens vanuit het Topic overzicht zien of iemand na mij nog heeft gereageerd op dat topic. Bijvoorbeeld een reactie op mijn opmerking of whatever.

Maar het forum overzicht kent alleen maar een kolom "Gestart door" en "laatste reactie" tijd.

Het zou handig zijn als er nog een kolom bij komt met "Laatste reactie door" met daarin de naam van diegene die het laatst heeft gereageerd op dat Topic.

Zo zie ik heel snel of na mij nog iemand heeft gereageerd, heel simpel doordat er dan in de kolom "laatste reactie door" een andere naam staat dan mijn eigen naam.

Nu moet ik telkens de tijd noteren dat ik heb gereageerd, of het aantal reacties noteren inclusief die van mij. En in het overzicht erop letten of er meer reacties zijn of dat de laatste reactie tijd later is geworden dan de tijd toen ik reageerde. Nou als je dit ook nog eens voor 10 topics moet doen....... :?

Maar een suggestie hoor.
 
Laatst bewerkt:
dat zit er al in hoor, ga maar met je muisaanwijzer op een topic staan, dan zie je wie er het laatst gereageerd heeft.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan