Suggesties om documenthouder als gereedschap box aan motor te bevestigen,..

25 jun 2014
215
53
Leiden
Ik wil deze documenthouder aan mijn motor bevestigen om deze als houder te gebruiken waar ik mijn bandenlepels in bewaar. Ik probeer te bedenken hoe ik dat zou kunnen doen en wellicht heeft hier iemand een brilliant idee? Ik ben niet handig en ik heb geen lasapparatuur of iets dergelijks. Ik heb al door de schappen van de bouwmarkt lopen struinen maar helaas nog niets tegen het lijf gelopen. Er zit een mooi rond bagagerek op mijn motor, maar ik heb geen idee hoe ik de connectie tussen dat rek en de documenthouder zou moeten maken,.. Het moet wel lekker stevig zijn en het mag wat kosten,.... geen tie wraps bijvoorbeeld,..

Thanks!

IMG_8084.JPG


IMG_8079.JPG


IMG_8082.JPG
 
Misschien dan toch maar iemand zoeken die je twee plaatjes last aan de ronde stang?
Onderaan dan een gaatje in het plaatje zodat je hem kunt vastschroeven.

Leon S
 
Zit er geen metaalbewerking bedrijfje in de buurt? Je zou wellicht iets van een plaatje op die documenthouder kunnen laten maken met een klemmende constructie er aan, zoals een slangklem of uitlaatklem.

Tegenover het kantoor waar ik werk zit een las en constructiebedrijf en die gasten helpen altijd graag met zulke dingen. Zijn vaak goed in het bedenken van inventieve oplossingen.
 
Gaat wel erg rammelen als je ze er los indoet.
Is dat alles wat er ingaat?
Zo ja dan is het bijna zonde om er zo'n koker voor te maken, relatief veel extra gewicht voor 4 platte lepels die je makkelijk in je tasje achterop kan stoppen of mis ik iets?
 
Gaat wel erg rammelen als je ze er los indoet.
Is dat alles wat er ingaat?
Zo ja dan is het bijna zonde om er zo'n koker voor te maken, relatief veel extra gewicht voor 4 platte lepels die je makkelijk in je tasje achterop kan stoppen of mis ik iets?

Ik ga 'm helemaal volproppen met gereedschap, schroevendraaier, poetsdoekje, plaksetje,...alles wat te groot is voor onder het zadel,...
 
Gaat wel erg rammelen als je ze er los indoet.
Is dat alles wat er ingaat?
Zo ja dan is het bijna zonde om er zo'n koker voor te maken, relatief veel extra gewicht voor 4 platte lepels die je makkelijk in je tasje achterop kan stoppen of mis ik iets?

Dacht ik ook gelijk aan. Zou me kapot irriteren aan een koker vol rammelende sleutels en draaierts.

Misschien een idee om wat padding/voering aan de binnenkant van die pèèp te freubelen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan