Suggesties voor aankoop motor

lancevance

MF'er
24 mei 2008
131
0
Ik zoek een niet al te langzame motor, waarmee snelwegkilometers rijden geen probleem is.

Met m'n huidige supermoto is dit onhandig en oncomfortabel.
Maar ik wil geen toermotor of zoiets. Vergleken met een supermoto is natuurlijk alles comfortabeler ;)
Dus zoek ik een motor voor er naast. Ik zal er maximaal zo'n 200km per week mee rijden, als ik dat al haal.

De motor moet uiteraard op 25kw kenteken kunnen ;)

Ik zat zelf te denken aan een Triumph Daytona 675, maar niks staat vast en ik ben nog aan het rondkijken, dus ik sta natuurlijk open voor andere suggesties.
 
VFR 750, V-strom.
Sportief, betrouwbaar en comfortabel.
Triumph als woon-werk gebruiken is beetje sadistisch, kun je net zo goed een 748 voor gebruiken ;(
 
675 is een geweldige motor, maar niet geschikt voor jou situatie denk ik. is een cbr600f of een thundercat ofzo niet iets? Sportief, lekkere zit en kan je ook best lang volhouden.
 
Ik heb net "testgezeten" op een daytona 675 en vond het wel goed zitten opzich, wat is dan het grote probleem met zo'n Triumph? Krijg je past last na uur rijden of zoiets?
cbr600f vind ik toch iets te gewoontjes ;)
 
ik heb een r6 uit 2001 te koop staan, heerlijke fiets met toch wel comfortabele zit, rij er zelf ook altijd mee naar mijn werk... wel 25kw op uitdraai... check anders ff het verkoopforum
 
200 km maximaal is niet heel veel.
Hiermee kun je dus nog makkelijk voor een supersporter gaan (als het niet 200 km achter elkaar is)
Mijn ZX6R (636) 2004. mogelijk 25 kw
Heb hem zelf ook wel gebruikt voor woon werk.
gewoon officieel 25 kw.
Van zeeland naar assen is in 1 keer redelijk te doen :) om je even idee te geven.
 
200 km maximaal is niet heel veel.
Hiermee kun je dus nog makkelijk voor een supersporter gaan (als het niet 200 km achter elkaar is)
Mijn ZX6R (636) 2004. mogelijk 25 kw
Heb hem zelf ook wel gebruikt voor woon werk.
gewoon officieel 25 kw.
Van zeeland naar assen is in 1 keer redelijk te doen :) om je even idee te geven.

Heel mooie motor, maar die heeft helaas iets teveel km's gemaakt voor mij. Nog succes met de verkoop.
 
ik heb een r6 2006 met 25kw op kenteken te koop staan, misschien is dat wat voor je?
 
Of een zx6r uit 1995. Rijdt prima op 25kw. 120 km/u en 6.000 toeren, lekker laag verbruik! (1 op 15/16 is makkelijk te halen. als je helemaal netjes rijd nog zuiniger.)

En niet duur.. heb er nog ééntje voor je in de aanbieding;) wat is je budget voor je motor ''voor dr bij''?
 
Beste Lancevance,

Misschien ben je geïnteresseerd in een Kawasaki Ninja Zx6-r 25kw uit 1998?
Op dit moment bied ik namelijk deze motor aan, hij staat ook 25kw op kenteken.
1 op 18/19 is makkelijk te halen met de motor.

Met vriendelijke groet,

Paul Otten
 
Badenkt voor de aanboden, maar ik zoek toch echt wat nieuwers, ook zal ik de motor nu nog niet kopen maar rond februari dus heeft het denk ik weinig zin.
Ik ben me gewoon aan het orienteren, zodat ik weet wat de markt te bieden heeft en ik langs dealers kan gaan voor testrit etc.
Mijn budget ligt ongeveer rond de 7000.
Ook heb ik dat de motor het liefst alleen op kenteken 25kw is. En voor de moraalridders erop af komen, zo'n beetje elke supermotard heeft dat, mijne dus ook. Ik ben dat gewend en ik ken de risico's.
Oh ja, iedereen nog succes met de verkoop!
 
Terug
Bovenaan Onderaan