Sukkel op rode Pan-European

Tex

pyromaan
18 mrt 2009
60.931
0
Hee jij,

met je rode Pan - European met je rode helm, in de omgeving Rotterdam - Den Haag.

Heel leuk dat je motor rijdt hoor, en ook prima dat je bij de oprit Schiedam op de A20 mij op dinsdag (17de) over de vluchtstrook passeert, prima (al kon dat eigenlijk niet omdat ik al helemaal rechts tegen de witte streep aan zat).

Prima dat je dan de oprit helemaal tot het einde pakt om hem op het laatste voor een koekblikker te gooien die vol in de remmen moet. Jij had natuurlijk veel meer haast en het maakt niet uit als iemand anders dan extra moet opletten.

Maar als dan de volledige A13 stilstaat (Rotterdam richting Den Haag), ga dan niet als een debiel alle kleine gaatjes dichthouden omdat jij er met je megabrede brommer niet doorpast / durft, terwijl er 6 motoren achter je rijden die er wel tussendoor passen / willen. Gewoon lekker stil gaan staan terwijl wij er wel tussendoor pasten. De achterste heeft zelfs geprobeerd om je in te halen door tussen de 1ste en 2de rijstrook te gaan rijden (ook niet handig, maar goed). Hij toeterde nog naar je. Maar jij had het te druk met stil staan.

Ja jij, met je rode Pan European en je Rode Helm.

Voortaan even wat socialer rijden en ga gerust even aan de kant als er collega motorrijders achter je rijden die er wel tussendoor passen. Helemaal niet erg. En jij mag daarna echt wel weer achteraan sluiten. En je verliest maar een seconde of 30.

Thanks.
 
donderdag is het begin van vrijdag.....

"Nou nog hopen dat ie het leest en er wat van leert "


:N ...sommige mensen hebben wel een leven en internetten niet op fora...

...ik zag gister een Strom achter me de meuk auto's rechts inhalen.....
...d'r zijn voldoende andere sukkels die rijp zijn voor die krullebol op dat kis'sie....

:W
 
was het wel een kerel? iets met ruimtelijk inzicht enzo :)

Wel een beetje jammer dit, ik zou hem toch wel even op de hoogte stellen als ik erachter zat.
 
ja dat had ik ook, zo'n pannenkoek met een ss motor die er niet doorheen dacht te passen
man je kon er met z'n 6en nog tussedoor!!
 
Hmmm toevallig....

Ik werd afgelopen zondag bijna de dijk afgeknald door een rode VFR met rode helm :(
Meneer vond het nodig om in een bocht in te halen en in de bocht me zo scherp af te snijden dat ie mn spiegel raakte!

Mocht alle zeilen bijzetten om niet de dijk af te knallen.
:X
 
k werd afgelopen zondag bijna de dijk afgeknald door een rode VFR met rode helm :(
Meneer vond het nodig om in een bocht in te halen en in de bocht me zo scherp af te snijden dat ie mn spiegel raakte!
Jahaa... de sukkeltjes hebben weer de motor uit de winterstalling gehaald. We kunnen weer doden en gewonden tellen. Je hebt altijd volk die het voor de rest van de motorrijders het leven zuur moeten maken B|
 
donderdag is het begin van vrijdag.....

"Nou nog hopen dat ie het leest en er wat van leert "


:N ...sommige mensen hebben wel een leven en internetten niet op fora...

duty_calls_1.png


en

[verwijderd]

maar toch snap ik de post van TexNL ook wel. zo zijn de andere pannenrijders ook op de hoogte. :)
 
Laatst bewerkt:
Ah ja, je kunt je afvragen of het zin heeft. Maar het doel van TS is denk ik voornamelijk frustratie ventileren en andere motorrijders bewust maken van fout rijgedrag. Als de rode koekenpan dit toevallig ook leest, mooi meegenomen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan